Ja jūsu vietnē būs preses telpa, tā palīdzēs piesaistīt vairāk uzmanības. Bez lejupielādējama preses komplekta vienmēr pievienojiet multivides logotipus un saites, kur izvietojiet jaunumus. Tajā vajadzētu būt arī jūsu paziņojumiem presei un, pats galvenais, pareizai un atbilstīgai kontaktinformācijai.
Nav izpratnes par mediju pasauli un to, kā tā darbojas
Svarīgi atcerēties, ka žurnālisti ir cilvēki un viņus nevajadzētu uzskatīt par instrumentiem. Tas viss ir saistīts ar ilgstošu abpusēju attiecību veidošanu un uzturēšanu.
Visticamāk, ka jūsu preses relīzi/jaunumus žurnālisti uzreiz neizmantos, un tam varētu būt daudz iemeslu - laika ierobežojumi, jo žurnālisti izjūt spiedienu radīt labas kvalitātes materiālus.
Pārāk pārpildīts e-pasts ar neatbilstīgu saturu: iedomājieties, ka "TechCrunch" saņem ziņojumu par jauno lūpu krāsu! Tomēr daudzi žurnālisti novērtē papildu informāciju, ja ziņas ir aktuālas. Citreiz - tam nav īstais laiks (dažreiz tas ir saistīts ar ziņu dienaskārtību).
Turklāt vienmēr jāseko līdzi notiekošajam pasaulē, jo tieši atbilstība aktuālākajiem notikumiem bieži palīdz uzrakstīt lieliskas ziņas.
Daži vienkārši noteikumi, kas jāatceras
Piedāvājot informāciju žurnālistam, pareizai laika izvēlei ir izšķiroša nozīme. Veiciet izpēti/uzticamības pārbaudi un pārliecinieties, vai konkrēto žurnālistu ieinteresēs jūsu stāsts.
Rakstiet individuāli pielāgotas ziņas: nesūtiet masveida e-pastus, cerot, ka notiks brīnums. Katrai no jūsu piedāvātajām ziņām ir jābūt pielāgotai konkrētajam žurnālistam – viņi novērtē cilvēkus, kuri cītīgi strādā, lai radītu saturu, kas ir interesants viņu lasītājiem.
Ja žurnālistes vārds ir Sāra, nesauciet viņu par Zāru vai Ešliju. Jāseko jaunumiem un jāpadomā, kā jums svarīgā informācija var tajos iederēties.
Pat ja jūs personīgi pazīstat žurnālistu – negaidiet, ka viņš publicēs katru ziņu, kuru jūs viņam nosūtāt! Viņu ziņā ir izlemt, vai stāsts ir piemērots viņa auditorijai
Jūlija Jegorova ir Londonā bāzētās sabiedrisko attiecību aģentūras "Black Unicorn PR" dibinātāja un izpilddirektore, kas specializējas tehnoloģiju jaunuzņēmumos un tālākas izaugsmes uzņēmumos. Jūlija ir viena no 8. Baltijas biznesa tehnoloģiju izstādes un konferences “RIGA COMM” lektoriem. Izstāde un konferences “RIGA COMM 2019” norisināsies Starptautisko izstāžu centrā Ķīpsalā 10. un 11. oktobrī.