Pirmajā darbības gadā "Nordica" izmantoja "Adria Airways" tirdzniecības platformu, tādēļ klientu maksājumi tika veikti caur Slovēnijas kompāniju. Parāda summu - gandrīz septiņus miljonus eiro -, veido daļa "Nordica" ieņēmumu, kurus "Adria Airways" 2016.gada rudenī nespēja atmaksāt Igaunijas kompānijai.
"Atbilstoši sadarbības līgumam rēķini tika nokārtoti par katru mēnesi. Kad 2016.gada vasarā "Adria" tika pārdota Vācijas investīciju kompānijai "4K", mums kļuva skaidrs, ka abu kompāniju intereses vairs nav līdzīgas un "Adria" ekonomiskā situācija pasliktinās," klāstīja "Nordica" komunikācijas direktors Tomass Uibo.
"Līdzīgi kā privātos uzņēmumos, arī valsts uzņēmumos dažreiz īstenojas uzņēmējdarbības riski. Diemžēl "Adria" parādi ir tieši tas - uzņēmējdarbības risku īstenošanās. Mēs noteikti turpināsim atprasīt parādu līdz pat bankrota procesa beigām," solīja Igaunijas uzņēmuma pārstāvis.
2016.gadā "Nordica" nolēma pārtraukt komerciālo sadarbību ar "Adria" un vienojās par Polijas nacionālās lidsabiedrības LOT platformas izmantošanu. Lai gan "Adria" bija pienākums pēc līguma izbeigšanas nekavējoties atmaksāt "Nordica" biļešu ieņēmumus, tas netika izdarīts.
Pēc garām sarunām tika sagatavots aizdevuma līgums un abas kompānijas vienojās par atmaksas grafiku. Tomēr 2017.gada finanšu pārskatos "Nordica" visu "Adria" parādu norakstīja kā neatgūstamu, tādēļ Igaunijas kompānijas pašreizējo finanšu situāciju neietekmē "Adria" bankrots.