Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās augustā, pieauga līdz 3,86 miljardiem zviedru kronu (357,02 miljoniem eiro), salīdzinot ar 3,1 miljardu kronu (286,7 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Pieaugusi H&M peļņa
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoma pieaugums internetā par 25%.
Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms kopumā ceturksnī palielinājies par 8% - līdz 62,2 miljardiem kronu.
H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Polijā un Krievijā pieaudzis attiecīgi par 19%, 20% un 12%.
Toties uzņēmuma lielākajā tirgū Vācijā tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 5%.
H&M uz augusta beigām pārvaldīja 4972 veikalus 73 valstīs.
H&M darbojas arī Baltijā.