4. Vairāk uzmanības sociālajai atbildībai
Šogad vairāk nekā līdz šim ir audzis uz sociālo jautājumu risināšanu orientētu, kā arī korporatīvās sociālās atbildības kampaņu skaits. Acīmredzot modē ir nākusi ilgtspējīga attīstība. Tagad ir svarīgi, lai organizācijas salāgotu vārdus ar darbiem — lai tās būtu sociāli atbildīgas ne tikai savās kampaņās, bet arī praksē.
5. Uzmanības centrā sievietes
Ievērojami palielinājās tādu komunikācijas kampaņu skaits, kas aktualizē sieviešu tiesību jautājumus, kā arī stimulē viņas aktīvāk izpausties dažādās jomās, tostarp uzņēmējdarbībā.
Strauji audzis tādu kampaņu skaits, kurās tiek izmantoti digitālie risinājumi, lai efektīvāk nodotu vēstījumu auditorijai. Līdztekus jau ierastajiem sociālajiem tīkliem aktīvi tiek izmantota arī papildinātā un virtuālā realitāte, it sevišķi, ja ir nepieciešams reālistiski nodot auditorijai neparastas sajūtas, piemēram, lai saprastu, kā jūtas persona, kas cieš no kādas slimības. Turklāt auditorija tiek aktīvi iesaistīta komunikācijā, izmantojot lietotnes ar spēles elementiem.
Tāpat komunikācijas kampaņās arvien vairāk tiek izmantots mākslīgais intelekts, kas palīdz analizēt lielus datu apjomus, kā arī mijiedarboties ar auditoriju, piemēram, operatīvi atbildot uz klientu standartjautājumiem.
8. Vienkārši par sarežģīto
Vēl viens uzdevums, kuru komunikatori aktīvi risina katru dienu: kā plašai auditorijai vienkāršiem vārdiem izskaidrot sarežģītas parādības. Būtisks noteikums mūsdienu komunikatoriem, kas cīnās par savas auditorijas vērtīgo uzmanību: jo vienkāršāk un saprotamāk, jo labāk.