Mitsubishi Motors Europe kāpina pārdošanas apjomus

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Mitsubishi

Laikā, kad tirdzniecības apjomi Eiropas tirgū sarūk (-1.6%)* Mitsubishi Motors Europe (MME) pārdošanas apjomi no 2019. gada janvāra līdz septembrim ir pieauguši par 7%, sasniedzot 134 886 automobiļus. 

Visvairāk pārdotie modeļi šogad ir Space Star un Outlander PHEV (42,5% no kopējā apjoma). Bet, lūk, MME TOP5: 

  • Space Star: 30 373 auto (+12%)
  • Outlander PHEV: 26 934 auto (+78%)
  • ASX : 24 585 auto (–7%)
  • Eclipse Cross: 22 126 auto (+8%)
  • L200: 18 450 auto (+12%)

Mitsubishi Motors flagmanis Outlander PHEV joprojām ir Eiropā visvairāk pārdotais uzlādējamais hibrīdauto 2019. gada pirmajos 9 mēnešos. Kopš modeļa prezentācijas 2013. gada oktobrī Eiropā tas kopumā pārdots 151 735 eksemplāros.

Raksta foto
Foto: Mitsubishi

Šī gada pirmajos 9 mēnešos izplatītāji visā Eiropā atbalstīja zīmola izvirzītās ambīcijas pārdošanas rezultātos, kas atspoguļojās skaitļos:

  • Vācija: 41 930 auto (+3%)
  • Lielbritānija: 22 625 auto (–6%)
  • Spānija: 11 969 auto (+20%)
  • Itālija: 7342 auto (+51%)
  • Francija: 7068 auto (+40%)
  • Nīderlande: 5710 auto (–3%)
  • Zviedrija: 4881 auto (+31%)
  • Polija: 4864 auto (+21%)
  • Austrija: 4286 auto (–13%)
  • Norvēģija: 4200 auto (+15%)

Izaicinājumi un iespējas

Lai arī apmierināti ar šo 9 mēnešu rezultātiem, Mitsubishi Motors Europe arī skaidri apzinās izaicinošo uzņēmējdarbības vidi, kā to apraksta Bernārs Luārs (Bernard Loire), MME prezidents un izpilddirektors: “Šodien Mitsubishi Motors ir unikālā pozīcijā Eiropas tirgū, piedāvājot SUV un uzlādējamo hibrīdu tehnoloģiju, augstas kvalitātes un tehnoloģisko risinājumu ilgmūžības kombināciju, kas papildināta ar tālredzību attiecībā uz Eiropas Savienības emisiju noteikumiem. Kopā ar MMC, mūsu izplatītājiem Eiropā un mūsu MME komandu mēs noteikti turpināsim pilnveidot šīs vērtības.”

“Tomēr mēs apzināmies arī tuvojošos pretvējus – ārējus faktorus, ar kuriem šobrīd sastopas visa automobiļu nozare, sākot no lielām svārstībām valūtu tirgū līdz nenoteiktībai politikā un tirdzniecībā. Tas ir vēl viens iemesls, lai īstenotu ilgtspējīgas izaugsmes stratēģiju Eiropā, kur Mitsubishi zīmola tēla attīstībai tiks dota priekšroka, salīdzinājumā ar dzīšanos pēc pārdošanas apjomiem, attīstot to tālāk ar virkni jauniem produktiem, sākot ar jauno ASX un L200, kas šobrīd tiek prezentēti visā Eiropā,” secina Luārs.

* ACEA dati: Tirdzniecības apjomi Eiropas Savienībā 9 mēnešos 2019. gadā

Uz augšu