Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

Kāds būs Brasas tilta glābšanas plāns un kad šeit varēs braukt abos virzienos (11)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Brasas tilta viena puse ir faktiski neskarta, otra - izārdīta, bet būvdarbi šeit nenotiek. Tieši šis klusuma periods dara bažīgus autovadītājus, kuri ir neizpratnē, kā tad īsti notiks Brasas tilta glābšanas plāns, vēsta raidījums Bez Tabu.

Raidījums atgādina, ka patlaban satiksme civilajiem transportlīdzekļiem atļauta tikai virzienā no centra, savukārt sabiedriskais transports kursē gan no, gan uz Mežaparku. Kamēr tramvaja sliežu ceļu ik pa laikam izmanto arī operatīvais transports, gājējiem pārvietošanās pa Brasas pārvadu ir slēgta pilnībā. Daļa šo aizliegumu gan ignorē.

Zem tilta situācija ir salīdzinoši mierīgāka, arī satiksme nav ierobežota. Vienīgi virs gājēju celiņa ir izveidots jumtiņš, lai uz galvas nekristu betona gabali, kas atdalās no tilta konstrukcijas. 

Brasas tilta remonts sākās aprīļa beigās un ieviestās satiksmes korekcijas radīja pamatīgus sastrēgumus. Pēc divām nedēļām būvdarbus apturēja, jo tilta pakājē zem senā bruģa tika uzieti cilvēku kauli. Drošības apsvērumu dēļ ap to laiku tika pilnībā apturēta arī tramvaju satiksme pār šo tiltu, taču aizliegums ātri vien tika atcelts, bet tilta remonts vēl aizvien nav atsākts.

"Šobrīd ir problēmas ar iekļūšanu centrā. Tie ir baigie laika zudumi. Apmēram līdz stundai sanāk. Jo jāizmanto vai nu VEF tilts, vai Zemitāna tilts vai jābrauc cauri Sarkandaugavai. Sarkandaugava vispār ir smagi, jo tur saiet Viestura prospekts, Mežaparks, gan tie, kas nāk no VEF puses. Saduras trīs straumes un vienkārši ir ļoti smagi," stāsta uz ielas sastaptais Rodvigs.

Rīgas domes Satiksmes departamentā tā pārstāve Ilze Dimante norāda, ka tā tikai varētu šķist, ka darbi ir apstājušies. Pēc viņas teiktā darbi rit pilnā sparā, tiesa gan, tie vairāk ir birokrātiskie darbi, ko ikdienā neredzam.

Tomēr ir paredzams, ka tuvāko trīs nedēļu laikā tiks sākti darbi, lai izbūvētu sliežu šķērsošanas vietu zem pārvada un satiksme būtu iespējama abos virzienos. Departamentā gan pagaidām nevar pateikt, kur tieši šī vieta atradīsies. Tramvaji tikmēr turpinās kursēt pa Brasas tiltu, ko būvnieki paralēli ieziemos, lai pavasarī ar jaunu sparu atsāktu būvdarbus, ko pilnībā paredzēts pabeigt vien 2023.gadā.  

Nepalaid garām!
Uz augšu