Nav informācijas par tirgotāju un nav norādīti arī attālinātas pirkšanas līguma noteikumi. Uz to sarunā ar Re:Baltica vērš uzmanību PTAC Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta direktore Ieva Baldiņa-Brūklīte. Pērkot internetā, jābūt iespējai 14 dienu laikā atteikties no preces, saņemot atpakaļ naudu, taču šeit tādas iespējas nav. Baldiņa-Brūklīte šādas lapas sauc par klasiskām brīnumlīdzekļu reklāmām un norāda uz citiem aspektiem, kam jāpievērš uzmanība. Piemēram, mājaslapu noformējums, skaļie apgalvojumi par sensacionālu iedarbību, aicinājumi neticēt ārstiem, nereti arī kroplīgā valoda.
PTAC speciālists, uzdodoties par ieinteresētu klientu, esot atstājis interneta lapā savus kontaktus – viņam atzvanīts no Lietuvā reģistrēta numura un uzstājīgā, agresīvā tonī mēģināts pārdot iespējami lielāku līdzekļa iepakojumu.
Norāde uz uzņēmumu redzama uz Andra nopirktā krēma Artrovex tūbiņas. Tur teikts, ka līdzeklis ražots Eiropas Savienībā pēc Latvijas uzņēmuma Shopping service pasūtījuma. Lursoft dati liecina – firma pieder Krievijas pilsonim Aleksandram Kazačkovam. Tā izplata arī citas it kā medicīniska rakstura preces. 2017. gadā firma apgrozīja 12 miljonus eiro, bet vēl gadu iepriekš – pat 23 miljonus.
Re:Baltica devās uz firmas adresi, taču izdevās atrast tikai uzrakstu uz pastkastītes. Biroju ēkā sastaptie cilvēki norādīja uz telpu, kur firma atrodas, taču tajā tās esamību noliedza.
PTAC saistībā ar firmu Shopping service sācis administratīvo lietvedību par kāda kosmētikas līdzekļa izplatīšanu. Palīdzību lūguši lietuviešu kolēģi, kuri secinājuši, ka izplatīti maldinoši apgalvojumi par tā iedarbību. Vai PTAC rīkosies arī saistībā ar Andra iegādātajiem produktiem? Baldiņa-Brūklīte norāda, ka to varētu darīt, bet vispirms jāvērtē, vai runa nav par zālēm vai medicīniskām iekārtām, kas būtu Veselības inspekcijas kompetence.
PTAC amatpersona arī stāsta, ka šādas brīnumlīdzekļu pārdošanas lapas vajadzētu bloķēt, taču pašlaik procedūra esot sarežģīta, tāpēc tiek plānotas izmaiņas normatīvajos aktos. Tikmēr PTAC iesaka cilvēkiem sekot Andra piemēram, proti, pievērst uzmanību, cik uzticamas ir reklāmas, kas ir norādītie speciālisti un, galvenais, vai ir pieejama informācija par tirgotāju.