Londonā bāzētā globālā auto tirgus analītikas kompānija JATO Dynamics publicējusi datus par populārākajiem jaunākajiem automobiļiem 27 Eiropas tirgos šā gada augustā. Pirmajā piecniekā ir tikai divi zīmoli - Volkswagen un Dacia.
Eiropas jauno automobiļu tirgus galvgalī - Volkswagen un Dacia (4)
Pagaidām gan JATO Dynamics nav apkopojuši datus par septembri, par oktobri nemaz nerunājot, taču augusta dati liecina, ka pirmajā vietā bijis Volkswagen Golf. Šis kompaktklases bestsellers, kura nākamā, astotā paaudze jau klauvē pie durvīm, augustā pārdots 26 411 eksemplāros. Salīdzinot ar 2018.gada augustu, kritums gan ir ievērojams, taču tas varētu būt saistīts ar jau minēto paaudžu maiņu.
Negaidīti augsto otro vietu JATO Dynamics tabulā tikmēr ieņem Renault koncernā ietilpstošā rumāņu zīmola Dacia kompaktais SUV Duster. Un tas pārdots 19 451 eksemplārā, kas ir par 10,8% vairāk nekā pirms gada. Godpilno trešo vietu tikmēr ieņem cits kompaktais SUV Volkswagen T-Roc, ko izvēlējušies 18 262 pircēji. TOP5 atlikušās vietas savukārt ieņem Dacia Sandero (17 764) un Volkswagen Polo (16 692).
The #DaciaDuster was Europe's second top-selling car in August, only behind the #VWGolf. A record position for the Romanian B-SUV! pic.twitter.com/XsWBsyoYwo
— JATO Dynamics (@JATO_Dynamics) October 1, 2019
Tomēr, ja atsevišķi vērtē zīmolus kopumā, tad Dacia ierindojusies tikai devītajā vietā aiz Volkswagen, Ford, Mercedes-Benz, Renault, Audi, Peugeot, Škoda un Opel/Vauxhall.