Katru gadu HUGO BOSS klientiem no visas pasaules tiek piedāvāti īpaši rīkoti pasākumi un notikumi, šoruden zīmols bija iecerējis pārsteigt
savus klientus ar pasākumu BOSS Fall Winter 2019 Gastronomic Performance, kura mērķis bija parādīt un iepazīstināt ar jaunāko BOSS rudens/ ziemas 2019. gada kolekciju jaunā, interesantā, laikmetīgā veidā.
Tā kā radošā apvienība Skudras metropole jau kopš 2013. gada ar panākumiem darbojas gastronomisko performanču jomā, to bija pamanījuši arī HUGO BOSS darbinieki, kuri janvārī aģentūras pārstāvjus uzaicināja uz zīmola galveno biroju Vācijas pilsētā Metzingenā, lai izteiktu priekšlikumu piedalīties konkursā par šā svarīgā pasākuma konceptuālo izstrādi un organizēšanu. Skudras metropoles dāmas Gundega Skudriņa, Nora Kancīte un uzņēmuma Don’t Panic dizaineris Mārcis Ziemiņš, pieņēma izaicinājumu, vairākus mēnešus ilgušajā konkursā sacenzdamies ar spēcīgām citu valstu pasākumu aģentūrām. Konkurss noritēja vairākās kārtās, un tā noslēgumā tieši nelielā Latvijas aģentūra saņēma apstiprinājumu veikt atbildīgo uzdevumu.
Jauno rudens/ ziemas kolekciju 50 lūgtie viesi no dažnedažādām valstīm varēja iepazīt caur gastronomisko performanci modes metropolē Parīzē, Luvra tuvumā. Vakara gaitā apmeklētāji piedzīvoja, sajuta, izgaršoja un iedziļinājās modes radīšanas procesā. No brīža, kā top modes dizaineru skices galvā, līdz šūšanai, tērpu piemērīšanai, pat fināla modes skatei un preces izsūtīšanai pa visu pasauli.