Skudriņa ar komandu Parīzē rīko gardēžu performanci "Hugo Boss"

Lepojamies!
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Tikko no Parīzes atgriezusies radošās apvienības Skudras metropole komanda – pirmie latvieši, kas rīkojuši pasākumu prestižajam modes zīmolam BOSS. Gastronomisko performaci, kas ļāva iepazīt jauno zīmola kolekciju, modes metropolē apmeklēja HUGO BOSS klienti no dažādām pasaules valstīm, kuri pārsteigti vēroja un baudīja gan ēdamas kleitas, gan modes skati galda projekcijās.

Katru gadu HUGO BOSS klientiem no visas pasaules tiek piedāvāti īpaši rīkoti pasākumi un notikumi, šoruden zīmols bija iecerējis pārsteigt

savus klientus ar pasākumu BOSS Fall Winter 2019 Gastronomic Performance, kura mērķis bija parādīt un iepazīstināt ar jaunāko BOSS rudens/ ziemas 2019. gada kolekciju jaunā, interesantā, laikmetīgā veidā.

Tā kā radošā apvienība Skudras metropole jau kopš 2013. gada ar panākumiem darbojas gastronomisko performanču jomā, to bija pamanījuši arī HUGO BOSS darbinieki, kuri janvārī aģentūras pārstāvjus uzaicināja uz zīmola galveno biroju Vācijas pilsētā Metzingenā, lai izteiktu priekšlikumu piedalīties konkursā par šā svarīgā pasākuma konceptuālo izstrādi un organizēšanu. Skudras metropoles dāmas Gundega Skudriņa, Nora Kancīte un uzņēmuma Don’t Panic dizaineris Mārcis Ziemiņš, pieņēma izaicinājumu, vairākus mēnešus ilgušajā konkursā sacenzdamies ar spēcīgām citu valstu pasākumu aģentūrām. Konkurss noritēja vairākās kārtās, un tā noslēgumā tieši nelielā Latvijas aģentūra saņēma apstiprinājumu veikt atbildīgo uzdevumu.

Raksta foto
Foto: publicitātes

Jauno rudens/ ziemas kolekciju 50 lūgtie viesi no dažnedažādām valstīm varēja iepazīt caur gastronomisko performanci modes metropolē Parīzē, Luvra tuvumā. Vakara gaitā apmeklētāji piedzīvoja, sajuta, izgaršoja un iedziļinājās modes radīšanas procesā. No brīža, kā top modes dizaineru skices galvā, līdz šūšanai, tērpu piemērīšanai, pat fināla modes skatei un preces izsūtīšanai pa visu pasauli.

“Vakara gaitā galds transformējās vairākkārtīgi. Viesus pārsteidza gan pie auduma baķiem piešūtie šķīvji, gan auduma izvēle no paraudziņiem, kas pārtapa galda salvetēs, gan ēdamas kleitas, trifeļu sniega bumbas, skiču parādīšanās acu priekšā, kā arī modes skate galda projekcijās. Pasākuma kulminācija - viesu acu priekšā galds pārtapa par 16 metrus garu veikala vitrīnu, kurā izvietoti BOSS produkti,– klātesošajiem radīja patiesu izbrīnu.

Viesus sajūsmināja arī cits pārsteigums – pasākuma laikā, nevienam nezinot, viņi tika nofotografēti, un vakara gaitā uz galda parādījās snapčata aplikācija ar viesu fotogrāfijām BOSS tērpos. Tas radīja prieku pat vislielākajos skeptiķos,” atklāj Skudras metropole vadītāja Gundega Skudriņa. BOSS Fall Winter 2019 Gastronomic Performance tapa, sadarbojoties zīmolam BOSS, radošajai apvienībai Skudras metropole, restorānam Kest ar šefpavāru Māri Jansonu un dizaina risinājumu uzņēmumu Don’t Panic.

Raksta foto
Foto: publicitātes

Tā kā šādi pasākumi, kas dāvā cilvēkiem jaunu pieredzi, šobrīd pasaulē ir ļoti pieprasīti, Skudras metropoles vadītāja Gundega Skudriņa novembra beigās uzaicināta uz Londonu, lai Vestminsteras universitātē (University of Westminster) par šo tēmu lasītu lekciju Anglijas studentiem un nozares kolēģiem.

View this post on Instagram

Sasniegt mērķi, uzvarēt konkursā vāciešus un angļus. Strādāt pie projekta vairākus mēnešus. Sastapties ar jaunu pieredzi: līgumiem uz 60 lapām, izstrādātiem precīziem kontroles mehānismiem, visdetalizētāko nianšu saskaņošanu līdz pat krāsām, diegiem, faktūrām, balss tembriem utt. Pārsteigt un iedvesmot cilvēkus, kuri dzīvē redzējuši ļoooooti daudz. Milzīiiiiiīgs paldies klientam HUGO BOSS par uzticību un iespēju. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Nez vai tādas reizes mūžā ir daudz, strādāt un sadarboties ar modes pasaules vienu no flagmaņiem visaugstākā līgā? Tas kas mani pārsteidza un lika padomāt, cik ārkārtīgi augstā līmenī ir biznesa kultūra, atdeve zīmola stāstam, precīza mērķu definēšana. Bet visvairāk, izcila saskarsmes kultūra cilvecīgā līmenī. Uijj, cik daudziem uzņēmumiem Latvijā, precīzāk projektu vadītājiem vai mārketinga cilvēkiem, tas pieklibo... jo labāk gribas priecāties par savu posteni, bet mazāk domāt par citiem. Mēs tikām tik ļoooti lutināti! Tik daudz uzmanības un rūpes saņēmuši no klienta puses vēl nebijām nekad. Un tas viss vienota mērķa vārdā. Ir superlaba sajuta, ka cilvēcīgais faktors ir pāri visam. Kad attieksme ir vērtība Nr.1! Kad darbs tiek darīts visprofesionālākajā līmenī. Un, kad galu galā, no kopīgas atdeves un sinerģijas, apmeklētāji no visdažādākajām valstīm, kūst no prieka un sajūsmas. Tad ari mēs laimīgi! Fantastiska pieredze, lieliski paveikts darbs, un veiksme sastapt izcilus sava aroda profesionāļus. Paldies, paldies, paldies! Liene Mihalova paldies par tavu atbalstu🙏🏻🙏🏻😘! Paldies visai lielajai komandai. Kest pavāriem, VPT čaļiem, Dont panic puišiem, performatoriem, Jānam un Skudras metropolei. Lidojam tālāk! #workinParis #goodjob👍#skudrasmetropole

A post shared by Gundega Skudriņa (@metroskudra) on

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu