Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

"Google" padara stingrākus noteikumus attiecībā uz politiskajām reklāmām

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Reuters / Scanpix

ASV tehnoloģiju uzņēmums "Google" trešdien padarīja stingrākus noteikumus attiecībā uz politiskajām reklāmām, lai novērstu dezinformācijas izplatīšanu tiešsaistes platformās vēlētāju ietekmēšanai.

Kompānija norādīja, ka tās noteikumi jau aizliedz melot ikvienam reklāmdevējam, ieskaitot reklāmās ar politiskiem vēstījumiem. Tagad tā padarījusi savu politiku skaidrāku un pievienojusi paraugus, ka tā aizliedz tādu saturu kā pārveidotus attēlus vai video.

"Mūsu politikai neatbilst, ka reklāmdevējs izsaka nepatiesu pagalvojumu - vai tas ir apgalvojumus par krēsla cenu, vai apgalvojums, ka jūs varat balsot ar īsziņu, vai ka vēlēšanu diena ir pārcelta, vai ka kandidāts ir nomiris," paziņoja "Google" reklāmas produktu menedžmenta viceprezidents Skots Spensers.

Aizliegto reklāmas materiālu vidū ir reklāmas vai saites uz informāciju ar demonstratīvi nepatiesiem apgalvojumiem, kas var graut vēlētāju uzticību vai piedalīšanos vēlēšanās.

Svarīgākais
Uz augšu