Lai jaunieši vairāk lasītu ziņas, ir jāatrod pareizais formāts, kā viņus uzrunāt. Šī ir viena no svarīgākajām intervijas atziņām ar portāla “Culture Trip” viceprezidenti satura produktu jautājumos Annu Jakimovsku.
Jakimovskai ir daudzu gadu pieredze, strādājot Lielbritānijas lielākajos plašsaziņas līdzekļos. Divus gadus viņa ir darbojusies arī prestižajā medijā “The Guardian”. Ar eksperti runājām par jaunām lasītāju paaudzēm, mediju biznesa izaicinājumiem un aktuālajiem plašsaziņas līdzekļu formātiem. Saruna notikusi 2019. gada 6. novembrī foruma "Reinventing Media Business" ietvaros.
Ko jūs darījāt, strādājot "The Guardian"?
The Guardian es biju produktu direktore. Lielākoties darbs bijis saistīts ar komandām piecās dažādās jomās. Viena komanda strādāja ar redakcijas rīkiem. Tātad, kā nodrošināt vislabāko pieredzi lietotājiem un vislabākos rīkus tieši žurnālistiem. Tad mums bija abonēšanas komanda, kas strādāja ar abonēšanas, ziedojumu modeļiem un klientu apkalpošanu. Reklāmas nodaļa, kas nodarbojās ar reklāmu un mārketinga saturu. Tāpat bija komanda, kas strādāja pie aplikācijas un interneta vietnes. Katrā jomā bija savi mērķi. Kad es tur strādāju, mērķis bija trīs gadu laikā izlīdzināt [finanšu rezultātus], jo uzņēmums diezgan ilgu laiku cieta zaudējumus. Mēs eksperimentējām ar dažādiem formātiem.
Piemēram?
Piemēram, formāts, kā atspoguļo Brexit notikumus vai iekšpolitikas notikumus ļoti atšķiras no formāta, kā atspoguļo ceļojumu stāstus vai dzīves stila saturu.