Tomēr šajā gadījumā gadījās vēl viena problēma – jaunās apavu sērijas mārketings neizdevās. Stāstījums, kurā tika ietverts agrāko sēriju īpašību noliegums, nebija veiksmīgs. Iespējams, ka tas bija pārāk riskants kompānijas solis - izstāstīt stāstu, ka tieši skriešana ir ļāvusi kompānijai labāk saprast un sakārtot savu jauno apavu sēriju, faktiski atzīstot savu neveiksmi ar agrāk ražotajiem apaviem.
“Nike Free”, iespējams, būtu bijusi labāka ideja kādam citam - mazākam uzņēmumam, kas spētu no jauna pārveidot iepriekš radīto produktu kategoriju. Mūsdienās ikvienam ir jādzīvo pēc devīzes: “Labāk ir iznīcināt pašreizējo paradigmu, kurā pastāv jūsu produkti, nekā ļaut to darīt kādam citam.” Izklausās viegli, taču tas prasa daudz drosmes.
Uzņēmuma iekšienē ir jābūt cilvēkam, kurš ir spējīgs uzdot lielākos un svarīgākos jautājumus. Piemēram, vai mūsu pamatprodukts tiešām darbojas? Kas notiktu, ja mēs dotos pretējā virzienā? Un ja mēs mēģinātu iznīcināt sevi? Vai šāda veida jautājumi radīs konfliktus? Jā, tas radīs konfliktus.
Konfliktos ir daudz spēka. Uzņēmumu darbiniekiem ir vērts padomāt par kategorijām, kurās nākas strādāt, kā arī par esošajiem konfliktiem. Piemēram, ja jūs nodarbojaties ar tradicionālo enerģijas biznesu, ir diezgan acīmredzams, ka no tā var ciest vide.
Ja jūs darbojieties finanšu pasaulē, sabiedrības uzticēšanās ir saistīta ar daudziem konfliktiem. Kādi ir lielie konflikti uzņēmuma darbībā, par kuriem visi zina, bet par kuriem tiešām nevienam nepatīk runāt? Konkrētas kategorijas konflikti, iespējams, ir mazliet smalkāki. Jebkurš bizness var izmantot konfliktu spēku, lai radītu atšķirīgus produktus un radītu vietu izaugsmei.
Konflikti var sniegt spēcīgas mācības ikvienam strādājošajam nākotnē. Kas mums traucē virzīties uz priekšu? Kur ir tas konflikts, kas mums ir “jāizkustina” no vietas? Šādi mēs varam iznīcināt pašreizējos darba paradumus. Tas var būt bailīgs, bet aizraujošs process. Tieši tāpēc – ir vērts ko mainīt, lai strādātu labāk.