Viņa tagad arī esot pārliecināta, ka vīrieši baltajā mikroautobusā ir nevis vienkārši cilvēki, bet gan daļa no kāda plašāka stāsta.
Šis Marejas ieraksts “Instagram” saņēma tūkstošiem vērtējumu “patīk”. Savukārt dažas dienas vēlāk šī ieraksta ekrānuzņēmumu “Facebook” ievietoja kāda cita Baltimoras iedzīvotāja. Ar šo ierakstu “Facebook” arī dalījušies tūkstošiem cilvēku.
Tas ir tikai viens piemērs. Šāda veida ierakstu, kas strauji izplatās sociālajos tīklos, Baltimorā ir daudz.
Līdzīga tendence vērojama arī citās ASV pilsētās. Piemēram, kāds vīrietis Ziemeļkarolīnas štatā sociālajos tīklos ievietoja attēlu, kurā redzams balts mikroautobuss, kas aizslēgts ar divām piekaramajām atslēgām.
“Ja jūs redzat šādus mikroautobusus, ziņojiet policijai. Tas tiek izmantots cilvēku pārdošanai seksa verdzībā,” apgalvoja “Facebook” ieraksta autors.
Ar šo ierakstu cilvēki bija dalījušies vairāk nekā 150 000 reižu.
Lai vērstos pret dezinformācijas izplatību, “Facebook” ir noalgojis vairākus uzņēmumus, kas nodarbojas ar faktu pārbaudīšanu.
Viens no šiem uzņēmumiem - “Lead Stories”, kas pārbaudīja informāciju par balto mikroautobusu draudiem, uzsver, ka panikai nav pamata.
Savukārt cilvēki, kas turpmāk “Facebook” vēlēsies iepazīties vai dalīties ar šāda veida informāciju, tiks brīdināti, ka šī informācija ir maldinoša.
Tomēr galvenā problēma šajā sakarā ir bažas, ka baiļu atmosfēra no “Facebook” un citiem sociālajiem tīkliem var arvien vairāk izplatīties arī reālajā pasaulē.