Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

Mercedes-AMG atklāj eksotisko iemeslu, kādēļ kavējas no F-1 atvasinātā hiperauto ražošana (2)

Problēmas sagādā apgriezieni tukšgaitā
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Mercedes-AMG Petronas Motorsport Formula 1 komandas pilots Valteri Botass un Mercedes-AMG One
Mercedes-AMG Petronas Motorsport Formula 1 komandas pilots Valteri Botass un Mercedes-AMG One Foto: Daimler AG

2017.gada Frankfurtes auto izstādē prezentējot konceptuālo Project One, Mercedes-AMG solīja, ka klienti savas tūkstoš zirgspēku hipermašīnas saņems jau 2019.gadā. Tagad Daimler koncerna uzņēmums atklājis, ka tomēr nespēj mašīnu sagatavot braukšanai pa ielu, tādēļ ražošana kavēsies divus gadus.

Citiem vārdiem, Mercedes-AMG One piegādes sāksies vien 2021.gadā. To amerikāņu izdevumam Road & Track apstiprinājis viens no Mercedes-AMG menedžeriem, Mihaēls Knellers (Michael Knöller), raksta vācu AutoBild.

Kā galvenais iemesls tiek minēti sarežģījumi, kas saistīti ar auto sagatavošanu sērijveida ražošanai. Kamēr šīs problēmas nav novērstas, 2,75 miljonus eiro vērto auto, ko paredzēts izlaist tikai 275 eksemplāros, piegādāt nevar.

Tas nenotiks, kamēr Mercedes-AMG speciālistiem nebūs izdevies sarežģīto un vienlaikus arī eksotisko Formula 1 tehniku pielāgot lietošanai ikdienas satiksmē. Jo īpaši lielas galvassāpes sagādā dzinēja apgriezieni tukšgaitā. Proti, lai auto saņemtu pielaidi satiksmei, jāveic izplūdes gāzu pārbaudes, kuru laikā AMG One uzstādītajam 1,6 litru turbomotoram konstanti jādarbojas ar 1200 apgriezieniem minūtē. Ja ir kādas nobīdes, ticamu izmešu rādītāju nolasīt nevar.

Mercedes-AMG One Mercedes-AMG One
Mercedes-AMG One Mercedes-AMG One Foto: Daimler AG

Varētu jau šķist - kas tur tik sarežģīts, taču patiesībā problēma ir vērā ņemama, jo sacīkšu bolīdos uzstādītais dzinējs boksos tukšgaitā darbojas ar 5200 apgriezieniem minūtē. Uz ielas kas tāds būtu neiedomājams, norāda AutoBild. 

Lai vai kā, Mercedes-AMG inženieri patlaban strādā vaiga sviedros, lai turīgo benzīngalvu ilgi gaidītais auto ar V6 benzīna motoru un elektromotoriem iespējami drīz nonāktu pie saviem saimniekiem un, spītējot visām modifikācijām, tomēr attīstītu vairāk nekā 1000 zirgspēkus.

Mercedes-AMG One Mercedes-AMG One
Mercedes-AMG One Mercedes-AMG One Foto: Daimler AG
Nepalaid garām!
Uz augšu