Kā norādījis Klaipēdas ostas direkcijas mārketinga un vispārējo lietu direktors Artūrs Drungils, caur Ventspils ostu tiek vestas galvenokārt ogles un naftas produkti, taču ogles neviens Klaipēdas ostas uzņēmums nepārkrauj, tādēļ runa varētu būt vienīgi par naftas produktiem.
"Izredzes vienmēr pastāv. Ogles mums Klaipēdā nav kur pārkraut, bet iespējas pārvilināt naftas produktus ir, un domāju, ka uzņēmumi tā arī rīkosies," viņš sacījis ziņu aģentūrai BNS.
Pēc Drungila teiktā, maksimālais kravu apjoms, ko papildus varētu pārņemt Klaipēdas ostas termināļi, ir aptuveni divi miljoni tonnu naftas produktu.
"Klaipēdai tas nav īpaši daudz," viņš piebildis.
Drungils atzinis, ka Ventspils, tāpat kā visas reģiona ostas, Klaipēdai ir konkurente, bet piebildis, ka nepriecājas par iespējamo Ventspils ostas kravu apgrozījuma kritumu.
"Ventspils faktiski strādā tikai ar krieviem, daļēji ar Baltkrieviju, tātad sankcijas tiešām ietekmēs apgrozījumu. Tomēr mēs par to nepriecājamies - ja konkurenti zaudē, viņi sāk skatīties uz mūsu klientiem, ķeras pie cenu dempinga, un tad mums nākas iesaistīties lielākā konkurences cīņā," viņš spriedis.