Lai kāds valdītu viedoklis, arī superauto ar paātrinājumu līdz 100 kilometriem stundā zibenīgās 3,2 sekundēs tīri labi tiek galā ar Latvijas bedrēm.
Superauto Latvijas ceļiem
Par to pārliecinājos kādā ne visai jaukā dienā, kad tepat Rīgā un tuvējā apkaimē izbraucu ar īstu superauto, kam durvis veras uz augšu, motors ir vidū kaut kur zem aizmugurējā bagāžnieka, priekšējā bagāžniekā nevar ielikt neko diži vairāk par standarta lidmašīnas salona čemodānu un jāsēž ir faktiski uz zemes. Tas bija McLaren GT.
Tomēr, spītējot visām šīm īpašībām, jaunais McLaren modelis pierādīja, ka ir ne tikai superauto ar 620 zirgspēku orķestri izpūtējos, bet arī ikdienā ērti lietojama mašīna, ar kuru nebaidoties, var braukt pa grants ceļu Ulmaņa gatvi, kur tā vēl nav saremontēta. Un, ja nu tomēr negribas regulāri bojāt priekšējo spoileri pret dāsni uzbērtiem ātruma slāpētājiem, ražotājs ir padomājis par hidraulisku priekšdaļas pacelšanas sistēmu.
Jā iepriekš gan ir sanācis Biķerniekos pamēģināt, kas ir Lamborghini Gallardo Superleggera un Ferrari F430, bet par savu pirmo īsto superauto uzskatu tieši McLaren GT, turklāt nekad nebiju bijis tik tuvu Formula 1. Ir gan arī viens "bet" - ja mašīnai ir keramiskās bremzes, jāatceras tās uzsildīt, citādi tās īsti nedarbojas. Tāda tā Formula 1 tehnoloģiju specifika.