Valsts ieņēmumu dienesta (VID) mājaslapā pārbaudes režīmā sācis darboties klientu virtuālais asistents "Toms". Kā novēroja "Twitter" lietotāji, asistentam ir labas zināšanas kulinārijā.
Tviteris priecājas par VID virtuālā asistenta Toma kulinārijas zināšanām (13)
Kāds tvitera lietotājs vēlējies noskaidrot, kā "Toms" reaģē, ja sarunas lodziņā tiks ierakstīts vārds "makaroni", un izrādās, "Toms" ir diezgan zinošs šajā jautājumā.
Izrādās, ka @vid_gov Toms sirdī ir pavārs. :) pic.twitter.com/Q44ntuEOTM
— Māris Danne (@MarisDanne) January 2, 2020
Es tikai ceru, ka šīs sarunas netiek izmantotas apmācībai. ? Citādi tagad visi ies makaronēt un algoritms nolems, ka receptes ir ļoti labs atbilžu variants.
— Inese Polaka (@InesePolaka) January 3, 2020
Nu... jāvar restoràns: tomfield!
— Armands (@armis22) January 3, 2020
"airBaltic" gadījumu arī uztvēru kā čatbota čakarēšanu mazliet krāsainākai jautrībai. Jāizmanto tas īsais brīdis, kamēr tā vēl neskaitās emocionālā vardarbība ?
— Dzintars Hmieļevskis (@Dzintarsh) January 3, 2020
Tātad, varētu mēģināt pavaicāt Tomam, "vai valstij piederošam uzņēmumam ir ētiski izvairīties no nodokļu nomaksas" ?
— Dzintars Hmieļevskis (@Dzintarsh) January 3, 2020
Pieredze ar "Samsung Bixby" gan liecina, ka mākslīgais intelekts vēl nav iemācījies iesaistīties eksistenciālās sarunās par dzīves jēgu.