Virzība uz klientu un sabiedrības paradumu maiņa ir vēl viena būtiska nianse, kam jāpievērš uzmanība degvielas tirgotājiem.
Mūsdienu dzīve un tās ritms maina cilvēku paradumus un prasības pret DUS piedāvātiem pakalpojumiem. Iebraukt DUS, lai ne tikai iepildītu degvielu, bet arī iegādātos ēdienu un dzērienu, jau sen kļuvis par daudzu cilvēku ikdienas rituālu, taču pēdējā laikā ir novērojamas arī citas tendences.
Iedzīvotāji arvien vairāk izvēlas ēst veselīgāk. Šī tendence jau tagad atspoguļojas DUS veikalu sortimentā - svaigu dārzeņu un augļu piedāvājumu papildina veselīgu uzkodu izlase (rieksti, sukādes, pilngraudu sausmaizītes u.c.), taču tuvākajā nākotnē arvien vairāk redzēsim arī nišas un specializēto produktu piedāvājuma paplašināšanu, piemēram, produktus veģetāriešiem/vegāniem, bezglutēna, bez laktozes, diabētiskie produkti, kā arī bioloģisko produktu piedāvājums.
Tāpat laika taupīšanas un ērtības nolūkos daudzi autobraucēji jau tagad sākuši izmantot DUS veikalus kā ērtu iepirkšanās vietu ikdienas preču iegādei pa ceļam uz darbu vai mājām, apvienojot ikdienas iepirkšanos ar degvielas uzpildi un nepieciešamajiem auto apkopes pasākumiem.
Svarīgs faktors, bez kā nav iedomājama degvielas uzpildes staciju darbība, ir darba spēks. Investīcijas darbiniekos ir svarīgs izaugsmes nosacījums.
Spēcīgā konkurence degvielas tirgotāju vidū ir novērojama ne tikai par klientu, bet arī par kvalificētu darbaspēku. Šā iemesla dēļ uzņēmumi arvien vairāk izvēlas ieguldīt gan darbinieku labumu grozu pilnveidošanā, gan arī to apmācībā un kvalifikācijas paaugstināšanā, lai veicinātu darbinieku personīgo izaugsmi un talantu attīstību uzņēmuma iekšienē.
"Arī nākotnē speciālistu apmācība un talantu attīstība būs ļoti būtisks darbadevēju uzdevums. Tā, piemēram, mācību programmas "Viršu skola" ietvaros divu gadu laikā tika apmācīti 338 uzņēmuma darbinieki, nodrošinot tiem nepieciešamās zināšanas un darba prasmes, lai profesionāli attīstītos līdz ar uzņēmuma izaugsmi," stāsta Vība.