Ņemot vērā gan minētos, gan arī citus apsvērumus, Juridiskās komisijas un Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas deputāti uzdevuši KNAB mēneša laikā likumprojektu uzlabot, lai pēc tam to komisijās izskatītu atkārtoti.
Kā ziņots, patlaban Administratīvo pārkāpumu kodekss par likumā noteiktās priekšvēlēšanu aģitācijas kārtības vai aģitācijas pirms tautas nobalsošanas, aģitācijas par likumu ierosināšanu vai aģitācijas par Saeimas atsaukšanas ierosināšanu kārtības pārkāpšanu fiziskajām personām paredz brīdinājumu vai naudas sodu līdz 70 eiro, bet juridiskajām personām - līdz 1200 eiro.
KNAB sagatavojis grozījumus Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā, lai īstenotu nozaru administratīvo pārkāpumu kodifikācijas ieviešanas sistēmas plānu. Grozījumi ietver Administratīvo pārkāpumu kodeksā paredzēto administratīvo pārkāpumu sastāvus attiecībā uz aģitācijas noteikumu pārkāpšanu. Grozījumi stātos vienlaikus ar Administratīvās atbildības likumu.
Ņemot vērā minēto, grozījumi paredz, ka par priekšvēlēšanu aģitācijas kārtības pārkāpšanu vai priekšvēlēšanu aģitācijai noteikto ierobežojumu neievērošanu fiziskai personai vai valdes loceklim piemēro brīdinājumu vai naudas sodu līdz 1400 eiro.
Minētajā Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma normā paredzētie pārkāpumi ietver aģitācijas pārskata neiesniegšanu, aģitācijas apmaksas kārtības neievērošanu, administratīvo resursu izmantošanas ierobežojumu neievērošanu aģitācijā, kā arī likumā noteikto finansēšanas nosacījumu neievērošanu aģitācijā. Tāpat šī norma ietver pārkāpumus, kas saistīti ar priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanu, neiesniedzot aģitācijas materiālu izvietošanas izcenojumus vai arī aģitācijas materiālu izvietošanas izcenojumu grozīšanu.
Norma arī ietver pārkāpumus par aģitācijas materiālu izvietošanas vai uzskaites kārtības neievērošanu.