TVNET mediju grupas kopējais apmeklētāju skaits bija 834 644 lietotāji, kas ir 6% pieaugums gada laikā, liecina "Gemius" apkopotie rezultāti; Delfi mediju grupai - 831 363 lietotāji, bet Inbox.lv - 712 000 apmeklētāju 2020. gada janvārī.
"Ar gandarījumu varu teikt, ka mūsu lasītāji ir novērtējuši TVNET mediju grupas mērķtiecīga darba rezultātus pusotra gada garumā, ļaujot mums kļūt par tirgus līderi Latvijā," norāda TVNET Mediju grupas galvenais redaktors Toms Ostrovskis.
"Konkurence Latvijas mediju starpā ir sīva un nežēlīga, bet gribu uzsvērt, ka tieši aktīva konkurence ir viens no galvenajiem mediju tirgus kvalitātes rādītājiem, kas lasītājiem ļauj pašiem izvēlēties uzticamāko informācijas avotu. Tādēļ ir liels prieks par lasītāju izrādīto uzticību!"
TVNET mediju grupas panākumi ir lojālās auditorijas uzticības pieaugums grupas zīmoliem: TVNET portāls krievu valodā pirmo reizi ir sasniedzis 301 000 lielu auditoriju, kas ir 31% pieaugums gada laikā, stiprinot uzticama medija pozīcijas krieviski runājošās auditorijas vidū Latvijā. Jauniešu vidū populārais Spoki.lv, kas nupat ieguvis jaunu un ērtu lapas dizainu, ir palielinājis lojālo lasītāju skaitu ar 16% pieaugumu gada laikā. Savukārt ēdienu portāls Receptes.lv ir sasniedzis 40% auditorijas pieaugumu gada laikā ar 263 877 apmeklētājiem 2020. gada janvārī.