Lai gan koronavīrusa dēļ Pekinas auto izstāde jau ir atcelta, nekas neliecina, ka identisks liktenis piemeklēs arī Ženēvas autošovu. Vismaz pagaidām.
Tas nav Porsche, tas ir Hyundai jaunākais konceptauto
Ja tas notiks, tad starp citiem auto būves industrijas jaunumiem būs arī Hyundai konceptauto Prophecy, ko vācieši tikpat labi varētu dēvēt par Prophezeiung, bet mēs - par Pareģojumu vai Pravietojumu.
Konceptauto, kurš pirmajā mirklī spēj samulsināt, jo no aizmugures ļoti atgādina Porsche klasiku jeb modeli 911, ir zīmola jaunāko dizaina izpausmju iemiesojums. Un to pirmo reizi publiski varēs novērtēt 3.martā, kad durvis vērs Ženēvas automobiļu izstāde. Protams, ja organizētājiem neradīsies bažas par vīrusu Covid-19 un apmeklētāju veselību.
Saskaņā ar Hyundai "jutekliskā sportiskuma" dizaina filosofiju, jaunais konceptauto, kā mašīnu raksturo pati kompānija, apvieno izskatīgu siluetu ar graciozām līnijām un platu aizmuguri, kas vienlaikus ir arī teicamas aerodinamikas pamatā. Funkcionāli un arī glīti dizaina elementi aizmugurē ir arī virsbūvē integrētais antispārns un ārējais apgaismojums, ko veido daudzas punktveida lampiņas.
Nobeigumā Hyundai globālā dizaina centra vadītājs Lī Sangjups (SangYup Lee) norāda, ka Pravietojums neseko modei un tā dizains nav piesaistīts laikam, bet nosaukums apzīmē konceptauto būtību - proti, tas norāda uz zīmola dizaina attīstības virzienu. Vienlaikus Prophecy tiek pozicionēts kā gaidāmā elektroauto klāsta dizaina ikona.