Lai izmantotu biometrisko personas identitātes apliecināšanu, Meijere skaidroja, lietotājam ir jābūt pieejamam derīgam ceļošanas dokumentam - pasei vai eID kartei - un mobilajam tālrunim ar kameru un NFC lasītāju. Tālrunī ir jābūt uzstādītai jaunākajai "Smart-ID" mobilās lietotnes versijai. Ja viss šis iepriekšminētais ir pieejams, biometriskais personas identitātes apliecināšanas process aizņem dažas minūtes, viņa sacīja.
"Mēs esam izstrādājuši jaunu risinājumu, kas ir pieejams visiem lietotājiem, tā ka interesenti to jau var izmēģināt. Pirmo 24 stundu laikā, kopš risinājums ir pieejams, tas veiksmīgi izmantots jau 300 reižu. (..) mēs noteikti gaidām atgriezenisko saiti, lai turpinātu šo risinājumu padarīt vēl labāku," sacīja Meijere.
Viņa piebilda, ka biometriskā personas identitātes apliecināšana būtiski uzlabos lietotāju un e-pakalpojumu sniedzēju pieredzi.
Jau ziņots, ka igauņu uzņēmums "SK ID Solutions" risinājumu "Smart-ID" prezentēja 2017.gada sākumā. To var izmantot finanšu, izglītības, telekomunikāciju, enerģētikas, mazumtirdzniecības e-pakalpojumu un arī dažādu valsts pakalpojumu nodrošināšanai.
No 2018.gada novembra "Smart-ID" ir digitālā paraksta risinājums Baltijā, kas atbilst Eiropas "eIDAS" regulējuma tehniskajai specifikācijai. Šis sertifikāts apliecina risinājuma līdzvērtīgumu ar roku rakstītam parakstam, un tas ir jāpieņem visās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs.