Kā vēsta "Diena", tiek uzskatīts, ka "Saskaņas" kontrolē esošais un Jakrina vadītais Satiksmes departaments radījis iespēju mākslīgi sadārdzināt izmaksas un iegūto peļņu novirzīt jau kādu savu, iespējams, nelikumīgu interešu nodrošināšanai. Šī shēma, iespējams, esot ļāvusi gūt nelikumīgus ienākumus arī "Saskaņai". Jakrinam zaudējot amatu Satiksmes departamenta vadībā, "Saskaņa" esot centusies panākt viņa apstiprināšanu vismaz Rīgas domes Attīstības departamenta vadītāja amatā, bet koalīcijas partnera "Gods kalpot Rīgai" pārstāvis Oļegs Burovs tam neesot piekritis, tāpēc zaudējis "Saskaņas" atbalstu.
Tāpat Burovs neesot piekritis "Saskaņas" vēlmei atbrīvoties no Satiksmes departamenta direktora amatā ar tiesas lēmumu atjaunotā Vitālija Reinbaha. Tieši nosacījums atstādināt Reinbahu esot vairākkārt izvirzīts no "Saskaņas" puses Rīgas domes koalīcijas sarunās, raksta "Diena".
Jakrins "Dienai" kategoriski noliedzis, ka būtu jebkādā veidā sekmējis kādam izdevīgus nosacījumus vai mākslīgu sadārdzinājumu, norādot, ka ikviens līgums slēgts atbilstoši normatīviem, savukārt jebkādi papildus konstatētie veicamie darbi īstenoti atbilstoši jau tāmēs noteiktajām cenu pozīcijām.
Kā ziņots, aprīlī gaidāmajās Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās Jakrins kandidēs no "Saskaņas" saraksta.
Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, Deglava un Brasas tiltu remontdarbi, par kuriem Jakrina pilnvaru laikā tika noslēgti līgumi ar "Kauno tiltai", laika gaitā izrādījušies sarežģītāki, laikietilpīgāki un arī dārgāki, nekā sākotnēji tika plānots. Rezultātā abi tilti joprojām ir pusremontēti.