Tiek norādīts, ka pēdējo piecu dienu laikā straumēšanas servisa “Netflix” akciju vērtība ir kāpusi par vairāk nekā 8%, bet šī gada laikā – 15%.
Tikmēr lielākās amerikāņu kinoteātru operatoru AMC un “Cinemark” akciju vērtības ir kritušās par vismaz 15%.
ASV sabiedrībā koronavīrusa “Covid-19” dēļ ir radies liels satraukums, tāpēc arvien vairāk cilvēku izvēlas nepamest savas mājas. Šā fenomena dēļ labumu gūst uzņēmumi, kuru pakalpojumus cilvēki var izmantot attālināti, nepametot savas mājas.
Piemēram, interneta tirdzniecības gigants “Amazon”, salīdzinot ar relatīvi vājo 2019. gadu, šā gada sākumā uzrāda visai labus rezultātus. Savukārt “Google” un “YouTube” māteskompānija “Alphabet” turpina uzrādīt stabilus rezultātus.
Eksperti uzsver, ka mājās palicēji rada lielāku pieprasījumu pēc tiešsaistē pieejamajiem servisiem. “Netlfix”, “Amazon”, kā arī “Facebook”, video spēļu izstrādātājs “Activision”, vingrojumu aprīkojuma veidotājs “Peloton” un ēdiena piegādes serviss “GrubHub” ir tie, kas no “mājās sēdētājiem” guvuši lielāko labumu.
“Mēs centāmies saprast, kādi produkti, pakalpojumi un kompānijas varētu gūt potenciālu labumu no karantīnā esošajiem cilvēkiem. Ar ko gan viņiem nodarboties, visu dienu esot mājās? Tas ir svarīgi, jo tādējādi dažas kompānijas var neciest zaudējumus koronavīrusa dēļ,” teica “MKM Partners” tirdzniecības nodaļas direktors Džeisijs O’Hara.