Kopš autobūves pirmsākumiem kompānijas ir centušās noteikt modi. Bija reizes, kad tas nostrādāja, taču lielākoties dizaineri aizšauj garām. Kā, piemēram, pagājušā gadsimta vidū prognozējot, ka braucošā civilizācijas daļa pārsēdīsies mašīnās ar gāzturbīnas dzinējiem un lidmašīnai līdzīgu virsbūvi.
Briti atjaunos unikālu Aston Martin, kam bija jākļūst par uzņēmuma karognesēju
Tomēr kļūdīšanās nekad nav atturējusi no sapņošanas arī tālāk. Un tā Aston Martin 20.gadsimta septiņdesmito gadu beigās radīja konceptauto, ar kuru vēlējās pasaulei pierādīt, ka spēj ne tikai uzbūvēt izskatīgus auto, ar ko braukt slepenā aģenta Džeimsa Bonda atveidotājiem, bet patiesi revolucionārus spēkratus.
Viens no šādiem braucamajiem bija minētajai ērai raksturīgas formas auto Bulldog ar ļoti zemu virsbūvi un augšup ceļamām durvīm. Tas gan vairāk bija šova elements, jo pēc Aston Martin ieceres šai mašīnai bija jāpārkāpj 200 jūdžu jeb 320 kilometru stundā slieksnis un, nonākot uz konveijera, jākļūst par tā laika ātrāko ielas auto.
Prototipa mērķis gan bija krietni vien ambiciozāks - 237 jūdzes jeb 381 kilometrs stundā. Teorētiski tas bija iespējams, jo aerodinamiskais auto ar paslēptajiem priekšējiem lukturiem bija apgādāts ar augstas veiktspējas 5,3 litru V8 twin-turbo motoru un attīstīja 608 ZS. Uz stenda gan motora jauda varēja sasniegt pat 710 ZS.
Lai arī arī vairāk nekā 4,7 metrus garais pankūkveida auto bija ārkārtīgi jaudīgs, nosprausto mērķi tam sasniegt nebija lemts, jo līdz ar jauna vadītāja Viktora Gauntleta stāšanos amatā Bulldog projektam 1981.gadā tika pārvilkta svītra, kad testos bija sasniegti vien 307 km/h.
Nepabeigtais konceptauto nedaudz vēlāk tika pārdots kolekcionāram Vidējos Austrumos, bet vēlāk nonāca arī kāda entuziasta kolekcijā Savienotajās Valstīs. Šobrīd gan auto ir atgriezies dzimtenē un tam priekšā stāv ilgs atveseļošanās periods, jo britu kompānija Classic Motor Cars no Bridžnortas ir iecerējusi Bulldog atgriezt sākotnējā izskatā, un tas cita starpā ietver ne tikai atpakaļskata spoguļu demontāžu un pārkrāsošanu. Kopumā Classic Motor Cars, kas piesaistījuši arī vairākus sākotnējos Bulldog projekta inženierus, lēš, ka automobiļa restaurācija ilgs līdz pat pusotram gadam. Tad gan notiks mēģinājums ar to sasniegt vismaz 200 jūdzes stundā, pēc kā auto dosies vispasaules izstāžu un šovu tūrē.