Par tanku pārbūvēts Bentley uzstāda rekordu uz aizsalušā Baikāla ezera (3)

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Pirms kāda laika vēstījām par "ziliņu", ko krievu auto entuziasti, kuriem rokas aug no pareizās vietas, apgādāja ar 600 zirgspēku motoru no BMW X5M, tā radot pašizgāzēju ar sporta mašīnas cienīgiem dinamikas rādītājiem. 

ZIL 130, kurš spēj 100 km/h sasniegt 5,5 sekundēs, neapšaubāmi ir apsveicams izstrādājums, taču mašīnas autori, kas uztur arī YouTube kanālu AcademeG, pie sasniegtā neapstājās un īstenoja vēl vienu visnotaļ neparastu projektu - Bentley kupejas Continental GT aprīkošanu ar kāpurķēdēm.

Divarpus tonnas smagais auto, kas pat vājākajā versijā attīsta 507 ZS un paātrinās līdz 303 km/h, ar militārajiem standartiem atbilstošām kāpurķēdēm būtu labs sabiedrotais, dodoties ekskursijā pa taigu. Taču AcademeG nodoms šoreiz bija cits - pārliecināties, cik ātri var pabraukt ar šādu Bentley Continental GT.

Tā, par bāzi ņemot pirmās paaudzes Continental GT un tā saplīsušo W12 motoru aizstājot ar V8 dzinēju, AcademeG uzbūvēja mašīnu Ultratank, kuras pirmais nopietnais maksimālā ātruma pārbaudījums bija sacensības Baikāla jūdze 2020. Tajās, kā jau var noprast no nosaukuma, galvenais uzdevums ir sasniegt lielāko ātrumu un Ultratank jau ar pirmo piegājienu palika nepārspēts savā kategorijā.

Ar AcademeG blogeri Konstatntīnu Zarutskiju pie stūres Bentley tanks uz aizsalušā ezera ledus sasniedza 124 kilometrus stundā, taču jau nākamajās sacensībās 2021.gadā rekordu ir plānots pārspēt. 

"Ja godīgi, mēs domājām, ka ar jūdzi būs par maz, tomēr pietika," sacījis Zarutskis. "Nākamgad atgriezīsimies ar 600 zirgspēkiem un mērķēsim uz 150 kilometriem stundā."

Viss, protams, būs atkarīgs no apstākļiem, jo jau šogad sacensību organizatori saņēmuši brīdinājumu, ka ledus uz Baikāla ezera vietām ir bīstami plāns. Brīdinājumi tika ņemti vērā, taču sacensības no 27.februāra līdz 1.martam tāpat norisinājās atbilstoši sākotnējam plānam, turklāt bez incidentiem.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
Uz augšu