Zīmols "Agent Provocateur" jauno apakšveļas kolekciju piesaka ar sievietes pārdabisko spēku. Kolekcijas apburošā un pikantā reklāma vēsta: atrodiet uguni, kas jūs dzen, un ļaujiet tai spiest jūs stiprāk, ātrāk, spēcīgāk. Spēlē, lai uzvarētu!
Olimpiskās čempiones sporto seksīgā apakšveļā (1)
Skaistas apakšveļas komplekts jau sen vairs nav munīcija īpašām "operācijām" cīņā par pretējā dzimuma uzmanību. Meitenes, kuras pazīst un mīl savu ķermeni, juteklisko apakšveļu izvēlas galvenokārt sev!
"Agent Provocateur" pavasara-vasaras kolekcija bija veltīta tieši šādām varonēm - pašpārliecinātām un bez stereotipiem. Nav nejaušība, ka četras veiksmīgas sportistes kļuva par reklāmas kampaņas sejām un ķermeņiem.
Kanādas olimpisko spēļu čempione kārtslēkšanā Ališa Ņūmena, Lielbritānijas mākslas vingrošanas spēļu zelta medaļas ieguvēja Džordžija Meja Fentona, pasaules kāpšanas čempione Saša Džidžuliana un zelta medaļniece šķēršļos un sprintere Kvina Harisona no ASV.
Meitenes tika notvertas dabiskajā vidē, kur viņas ir gatavas demonstrēt savus spēkus visā krāšņumā kur viņām nav līdzvērtīgu, - sporta arēnā. Zīmols vēlreiz uzsvēra pareizo virzību uz iekļaušanu - seksualitāte neaprobežojas tikai ar novecojušiem standartiem.
Reklāmas rullītis iedvesmojies no "Nike" vecās 80. gadu reklāmas kampaņas mērķtiecīgām un ambiciozām sievietēm, un pats video ir uzņemts VHS nostalģiskajā retro stilistikā.
Un kurš teicis, ka klinšu kāpšana zeķturos ir lēnāka?