Izsole, par kuru ir runa, notiks maijā, un tad ikviens interesents, kam tuva autobūves vēsture un ievērojami notikumi autosportā un ir arī pietiekami biezs maciņš, varēs ar līdzīgi domājošiem sacensties par tiesībām par savu saukt kādu ļoti īpašu Shelby Mustang.
Tas ir 1965.gada sacīkšu prototips GT350R, kurš pēc sacensībām Dalasā, Teksasas štatā bija ieguvis iesauku "lidojošais mustangs". Pie stūres mašīnai toreiz sēdēja Kens Mailss.
Daudziem no jums šis vārds neko neizteiks, taču tas ir tas pats Mailss, kurš 1966.gadā palīdzēja Ford kompānijai Lemānas 24 stundu sacensībās pazemot Ferrari. Pats Mailss tikai pāris mēnešus vēlāk gāja bojā nākamās paaudzes Ford GT40 sacīkšu prototipa testos, taču viņa un Ford panākumu leģenda turpina dzīvot, un kino fani Mailsu noteikti zinās no 2019.gada filmas Ford v Ferrari (citviet zināma kā Le Mans ’66), kur britu autosportistu atveido viņa tautietis Kristiāns Beils.
Shelby Mustang GT350R ar šasijas numuru 5R002 bija pirmais Shelby automobilis, kas piedalījies sacensībās, un pirmais, kas izcīnījis uzvaru. Tas vēlāk bija bāze dažādu tehnisku jauninājumu izmēģinājumiem, turklāt liela daļa no tiem tā arī neatrada ceļu līdz 34 vēlāk izgatavotajiem Shelby Mustang GT350R, paliekot Mailsa GT350R privilēģija.