Būvprojektu "Rail Baltica" stacijai, saistītajai infrastruktūrai un estakādei pēc uzvaras atklātā starptautiskā konkursā laikā no 2018.gada marta izstrādāja triju valstu uzņēmumu apvienība "Prosiv" ("Sintagma"(Itālija), "Prodex" (Slovākija) un "Vektors T" (Latvija)).
Jau ziņots, ka dzelzceļa projekta "Rail Baltica" stacijas Rīgas lidostā būvniecība varētu izmaksāt 250-280 miljonus eiro.
"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.
"Firmas L4" reģistrēta 1994.gadā, un tās pamatkapitāls ir 140 000 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Finanšu dati par uzņēmuma darbību 2019.gadā vēl nav publiskoti, bet 2018.gadā "Firmas L4" strādāja ar 4,32 miljonu eiro apgrozījumu un 539 797 peļņu.
Uzņēmuma lielākais īpašnieks ir Gunārs Valinks, kuram pieder 40% daļu, Jānis Māsēns, kuram pieder 35% daļu, un Jānis Briedis, kuram pieder 21% daļu. Savukārt vēl pa 2% daļu pieder Gvido Nordenam un Gintam Freibergam.