“Porsche 356” (1948 - 1965)
Autoražotāja “Porsche” dibinātāja Ferdinanda dēls, arī Ferdinands Porše, sapņoja par mazu, vieglu un ātru mašīnu. Tā tapa vēlākā sporta auto leģenda “Porsche 356” – divdurvju kupeja ar aizmugurē izvietotu četru cilindru motoru, gaisa dzesēšanu un aizmugurējo piedziņu. Pirmās divdesmit mašīnas, kuras 1948. gadā sāka ražot Austrijā, bija roku darbs. Izrādījās, ka mazās un ātrās “Porsche 356” cilvēkiem ļoti patīk, tādēļ pieprasījums pēc tām pārsniedza ražotnes iespējas. Pēc dažiem gadiem auto ražošana tika pārcelta uz Štutgarti Vācijā. Braucējiem auto bija pieejams gan ar cieto jumtu, gan kā kabriolets. Šo modeli vēlāk nomainīja slavenais “Porsche 911”, kuru sāka ražot 1963.gadā. Tiek lēsts, ka patlaban vēl ir saglabājušās aptuveni puse no saražotajiem 76 tūkstošiem “Porsche 356”.
Taunšends un Šavs centīsies restaurēt 1964.gada “Porsche 356”, kas reiz bija neatliekamās medicīniskās palīdzības šofera Trevora (67) sapņu auto. Tagad viņam ir diagnosticēts prostatas vēzis, taču meitas cer, ka tētis vēl paspēs piesēsties pie iemīļotās mašīnas stūres.
“Austin Healey 3000” (1959 - 1967)
Šis ir viens no lieliskākajiem britu sporta auto, kas tika ražoti pēckara gados. Īsta britu klasika ar garu motora daļu un graciozi proporcionālām līnijām. Ātrs, ērts, labi vadāms, ar plašu salonu. Tirgū bija pieejami gan divu, gan četru durvju modeļi. Kompāniju “Austin” un “Donald Healey Motor Company” kopīgajam ražojumam ir trīslitrīgs sešu cilindru motors un 124 ZS spēku jauda. Interesanti, ka auto ideja dzima pēc tam, kad Donalds Hīlijs vēlējās kompānijā “Austin” pasūtīt dzinējus iecerētajai sporta mašīnai. Tās vadītājs Leonards Lords piekrita ne tikai ražot motorus, bet vēlējās radīt kopīgu produktu. “Healey 3000” spēja attīstīt pat 183 km/h un uzvarēja daudzos Eiropas rallijos.