Mediju grupā norādīja, ka 11.martā Pasaules Veselības organizācija (PVO) paziņoja, ka jaunā koronavīrusa izplatība sasniegusi pandēmijas apmērus, tādējādi arī Latvijā valdība no 12.marta pieņēma lēmumu izsludināt valstī ārkārtas stāvokli līdz 14.aprīlim. "Ārkārtas stāvokļa laikā sabiedrībai ir īpaši svarīga uzticama, plaša, daudzveidīga un kvalitatīva informācija par notiekošo gan Latvijā, gan pasaulē. Turklāt krīzes laikā skatītāji īpaši daudz patērē vietēji ražotās ziņas, galvenokārt tādēļ, lai saņemtu uzticamu, daudzveidīgu un izsmeļošu saturu," akcentēja uzņēmumā.
Mediju grupa "TV3 Group" uzskata, ka sabiedriskā medija rīcība krīzes situācijā, ieviešot minētās izmaiņas, liedz skatītājam iespēju patērēt abus ziņu kanālus tiešajā ēterā, kas joprojām ir primārais TV ziņu patērēšanas veids. Īpaši aktuāli tas ir vecāka gadagājuma cilvēkiem, kas ziņas nepatērē digitālajā vidē un vienlaikus ir augstākajā vīrusa riska grupā.
Tāpat TV3 neapmierina, ka LTV rīcība būtiski sašaurina skatītājam pieejamo informatīvo telpu, kā arī ir pretrunā Latvijas Televīzijas misijai - kalpot Latvijas sabiedrības interesēm -, liedzot sabiedrībai visaptverošas informācijas pieejamību.
Uzņēmumā akcentēja, ka Latvijas mediji patlaban saskaras ar milzīgu reklāmas apjoma samazinājumu, kas veicina reklāmas ieņēmumu krišanu un turpmāk tiešā mērā tas varētu atsaukties uz vietējā satura ražošanas iespējām. Mediju grupas "TV3 Group" prioritāte ir skatītāju informēšana, piedāvājot uzticamu un kvalitatīvu saturu, kas ir īpaši būtiski krīzes situācijā.