Tāpat atšķirības ir vērojamas pircēju paradumos, izvēloties piegādes un norēķinu veidus.
"Reaģējot uz izsludināto ārkārtas situāciju un domājot par klientu, darbinieku un tuvinieku drošību, esam veikuši izmaiņas pasūtījumu procesā un piegādē. Uz nenoteiktu laiku pārtraucām maksājumus skaidrā naudā, un, lai veicinātu bezkontakta pieeju, pasūtījumiem virs 20 eiro nodrošinām bezmaksas piegādes uz pašapkalpošanās punktiem, kā rezultātā arī ir augusi preču piegāde uz pakomātiem divas reizes," saka Ļuļis.
Jāatzīst, ka rādītāji nav arī kritušies preču saņemšanai klātienes punktos. Atsaucoties uz drošības pasākumiem, šobrīd maksimāli ievērojam bezkontakta principu – biroja darbinieki strādā no mājām, bet klientu servisa darbinieki ievēro augstākās higiēnas prasības, lietojot aizsardzības līdzekļus un drošības maskas un cimdus.
Raugoties tuvākajā nākotnē, Ļuļis prognozē e-komercijas sektora izaugsmi. Salīdzinot ar Ķīnu, Amerikas Savienotajām Valstīm vai Apvienoto Karalisti, līdz šim Baltijas valstīs tā ir bijusi visai zema - aptuveni 5%. Šī brīža notikumi ļoti ietekmē klientu pirkšanas paradumus, kā rezultātā ir gaidāms e-komercijas uzplaukums, jo klientus pārņems ieradums pirkt tiešsaistē.
"Mēs redzam pieaugošu nepieciešamību pēc e-komercijas, tāpēc intensīvi strādājam ar jauno "marketplace" partneru līdzdalību, lai paplašinātu savu sortimentu un nodrošinātu visdrošākos pakalpojumus klientiem un darba vidi mūsu darbiniekiem," norāda Ļuļis.
Vēl viens iemesls pieaugošajam tiešsaistes pārdošanas īpatsvaram tirgū ir tirdzniecības platforma. "Marketplace" sniedz iespēju arī citiem tirgus dalībniekiem izmantot jau funkcionējošu e-komercijas infrastruktūru savam biznesam. Šobrīd visās valstīs var novērot izmaiņas atsevišķu uzņēmumu operacionālajā darbībā, uzņēmumi zaudē savas tirgus daļas, jo ir spiesti aizvērt uz laiku klātienes veikalus.
"Tirdzniecības platformas izmantošana var kļūt par veiksmīgu krīzes risinājumu tiem, kuri vēl nav izveidojuši savu platformu, garantējot iespēju piekļūt lielai klientu plūsmai. Esmu pārliecināts, ka mums visiem vajadzētu domāt par to, kā nodrošināt uzņēmējdarbības ilgtspēju. E-komercijai ir ļoti liela loma, lai palīdzētu saglabāt darba vietas, un nodrošinātu ekonomikas izaugsmi," noslēdz "Pigu Grupas" izpilddirektors.