Otrkārt, datu analīze – finanšu pakalpojumi ietver milzīgu datu apjomu, un ir nepieciešami risinājumi, kas datu analīzi veic operatīvi un automatizēti. Visi šie risinājumi, kas klientam ir neredzami un darbojas tā saucamajā sistēmas aizmugurē, ir nepieciešami jebkurai lietotnei, kas palīdz veikt maksājumus, nodrošina attālinātu piekļuvi finanšu pakalpojumiem, vai automatizētu kredītretinga izvērtēšanu.
Finanšu pakalpojumu pieejamība attālināti īpaši svarīga ir šobrīd, kad nevienam nav ieteicams apmeklēt sabiedriskas vietas. Ar lietotnes palīdzību cilvēkiem ir tagad ir pieeja pakalpojumiem, kurus iepriekš varēja veikt tikai filiālē vai sazvanot, piemēram, atvērt kontu bankā, veikt pārskaitījumus, kontrolēt maksājumu karšu izmantošanu (bloķēt, mainīt pin kodu utt.), kā arī saņemt palīdzību lietotnes čatā.
Ēdiena piegāde - ēdināšanas uzņēmumu iespēja
Pirms trīs gadiem ēdiena piegāde bija pakalpojums, ko ikdienā izmantoja tikai īpašajos gadījumos, un process bija manuāls un ilgs: pašam vajadzēja atrast internetā restorānu, veikt pasūtījumu pa telefonu, saukt adresi, maksāt uz vietas u.tml.
"Labākajā gadījumā toreiz pasūtījumu varēja veikt mājas lapā, bet tur process arī nebija klientam draudzīgs un ērts. Līdz ar inovatīvā "Wolt" ēdiena piegādes pakalpojuma ierašanos, kas balstīts uz lietotni, ēdināšanas uzņēmumu pasaule sāka savas pārmaiņas: pasūtījumos samazinājās restorāna atmosfēras nozīmība lielāko nozīmi pievēršot ēdienam, tā iepakošanai un pārvadāšanai. Pētot "Citadeles" klientu paradumus, redzam, ka pēdējā gada laikā ēdiena pasūtīšana uz mājām ir pieaugusi vairāk nekā trīs reizes un vidējais pirkums bija aptuveni 20 eiro," norāda Bērziņš.