• Sekot līdzi "Pomodoro" taimera atgādinājumiem (52min; 60min vai 90min) un atpūsties piecas minūtes pēc paziņojuma;
• Skrupulozi uzskaitīt laiku ar projektu taimeri, kas parādīs skaidru ainu tam, kā tiek strādāts un ļaus savā starpā salīdzināt darbus, kuriem veltīts laiks ar iepriekš plānotajiem darbiem izvēlētajam laika periodam (dienai/nedēļai/mēnesim);
• Neaizmirst par svaigu gaisu un pastaigām, kas ir vitāli svarīgas produktīvam darbam no mājām, jo beidzot ļauj ķermenim izkustēties. Protams, neaizmirstot minimālo divu metru distances ievērošanu no apkārtējiem.
Savukārt komandas vai uzņēmumu vadītājiem iesakām padomāt par šiem trim ieteikumiem, vadot attālināto darbu:
• Izrunāt un vienoties ar saviem darbiniekiem par laika uzskaites parametriem, lai komanda nejustos kā zem palielināmā stikla;
• Ļaut darbiniekiem pašiem uzlabot savu produktivitāti, ieviešot nelielu sacensības garu, kurš būs produktīvākais nedēļas vai mēneša darbinieks;
• Sakārtot produktivitātes uzstādījumus katras darba grupas specifikai (piemēram, sociālo tīklu administratoriem "Facebook" tiktu attiecināts uz produktīvo vietņu sarakstu, kas gan neattiektos uz, piemēram, grāmatvežu ikdienu).
Neatkarīgi no tā, vai lietojat laika uzskaites programmatūru, attālināta darba vadībai nāksiet padomāt arī par:
Virtuālā sapulces ir ne tikai lielisks veids, kā darbiniekiem pavēstīt, kā viņiem sokas ar darba izpildi un uzdot sev neskaidros jautājumus, bet arī socializēties ar darbiniekiem, bez kuriem viņu ikdiena agrāk nebija iedomāja. Šajā nestandarta situācijā, kad socializēšanās ir ļoti ierobežota, darbinieki pozitīvi novērtēs iespēju arī parunāties ar saviem kolēģiem darba dienas ietvaros.
• Citām attālinātā darba lietotnēm
Ļoti svarīgi ir pievērst uzmanību arī citām lietotnēm, kas varētu atvieglot savstarpējo komunikāciju, kad tā nav iespējama klātienē. No savas puses ikdienas komunikācijai iesakām lietotni "Slack", ātrai failu apmaiņai ļoti noderīgi - "Google Drive", bet veiksmīgai un efektīvai projektu pārvaldībai var noderēt tādas aplikācijas, kā "Asana", "Trello", "Basecamp" vai "GitLab".