Saprotams, ka mileniāļi un jaunā Z paaudze attiecībā uz iepriekšējām paaudzēm īrē dzīvokļus ievērojami biežāk, taču apetīte pēc skaista mājokļa tikai aug.
Atšķirībā no iepriekšējām paaudzēm jaunieši vairs neizvēlas pieturēties pie ilglaicīga mājas iekārtojuma, bet vēlas dizainu, kuru pēc dažiem gadiem var atsvaidzināt ar jauniem dekoriem vai nepieciešamības gadījumā ātri pārvest uz jaunu mitekli.
Jaunaie īrnieki izvēlas mājokli papildināt ar dažādiem telpaugiem, neparastiem traukiem, svecēm un pat nelielām mēbelēm, kuras ir iespējams iegādāties jauniešiem populāros apģērbu veikalos, piemēram, “Zara”, “H&M” un “ASOS”. Arī paši mājas preču ražotāji īpaši piedomā pie precēm, kas noderēs tieši tiem, kas mājokli īrē, piemēram, līmplēves virtuves virsmu un sienas atjaunošanai, pielīmējamas vinila grīdas “flīzes”. Tāpat mūsdienu īres situācija ir radījusi jaunu biznesa nozari – izīrējamu mājas mēbeļu un telpaugu uzņēmumus. Šādā veidā jauniešiem nav vairs pat jāiegādājas mēbeles un, pārvācoties jau uz citu mājokli, jādomā, kur ko likt un no kā atbrīvoties, – īrējamas mēbeles un mājas preces ļauj neuzņemties saistības ar kādu priekšmetu. Mēbeļu īre ir dārgākais mājokļa personalizēšanas veids, taču tas ir labs risinājums tiem, kas apmetušies uz relatīvi neilgu laiku kādā konkrētā valstī, studē vai nevēlas investēt mēbelēs īres dzīvokļa iekārtošanai.