Kā liecina "gemiusAudience" dati, salīdzinot šī gada divpadsmito nedēļu (16.-22.marts) un vienpadsmito nedēļu (9.-15.marts) video reklāmām, personīgās higiēnas precēm bruta pieauguma rādītājs palielinājies par 11%, pārtikas nozarei - par 19%, telekomunikācijas nozarei - par 28%, bet mājas preču tirgotājiem - par 99%.
Savukārt nedēļas laikā straujākos kritumus piedzīvojusi apģērbu nozare, kuru kritums sasniedza 67%, sadzīves tehnikas, mēbeļu un aprīkojuma reklāmas - 59% kritums, finanšu un apdrošināšanas sektors - 58% kritums.
Pēc "gemiusAudience" datiem, vērojams internetā pavadītā laika pieaugums - salīdzinot šī gada trešo un divpadsmito nedēļu jeb pirmo nedēļu pēc ārkārtējā stāvokļa izsludināšanas valstī, vidējais viena lietotāja pavadītais laiks tiešsaistē no datoriem pieaudzis par 13%, no mobilajām ierīcēm - par 40%, bet no visām ierīcēm kopā - par 17 %.
"Gemius" ir starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmums dibināts 1999.gadā un darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā.