Vēl simts labāko uzņēmumu vidū ir 24 veselības aprūpes kompānijas. Cilvēki arvien vairāk savus iekrājumus tērē dažādiem medikamentiem un veselības precēm. Vissliktākajā situācijā ir transporta, tirdzniecības un atpūtas joma. Vieni no visvairāk cietušajiem uzņēmumiem ir „Marks & Spencer” un „American Airlines”.
Acīmredzami uzvarētāji šajā krīzē, kuri, iespējams, spēlēs lielāku lomu arī pēcpandēmijas pasaulē, ir arī citos sektoros. Jau pašlaik „Amazon” ir radījusi 100 000 jaunu darba vietu, lai tiktu galā ar pieaugošo pieprasījumu pēc e-komercijas pakalpojumiem. Tajā pašā laikā „SoftBank” ir paziņojis par 41 miljarda dolāru lielām investīcijām, lai atbalstītu dažādus jaunuzņēmumus.
Enerģētikas jomā daži no uzvarētājiem ir „ExxonMobil”, „Royal Dutch Shell” un „Bp”, kas savus finansiālos rādītājus ir spējuši noturēt augstākā līmenī, nekā mazākie tirgus spēlētāji. Piemēram, vidējais uzņēmums „Occidental Petroleum” mēģināja ar agresīvu stratēģiju iekarot naftas produktu tirgu, tomēr tagad tam jārēķinās ar 40 miljardu dolāru lieliem parādiem.
Savukārt Francijas uzņēmums „L’Oreal” ir uzrādījis labākus rezultātus nekā amerikāņu konkurents „Coty”. Starp aviobūves uzņēmumiem labākā situācijā ir „Airbus”, kam ir vairāk nekā 32 miljardus dolāru lieli likvīdie līdzekļi. Parādu investori to vērtē kā labāku situāciju nekā „Boeing”, kas meklē pabalstus no ASV valdības.
Lielo uzņēmumu noturīgums pret tik nopietniem satricinājumiem ir liela priekšrocība, kas ilgtermiņā ļaus iegūt lielāku tirgus daļu, kā arī vairot savu kapitālu. Savukārt izejmateriālu piegādātāji šajos uzņēmumos redzēs ļoti uzticamus un vērtīgus partnerus. Ar lielāku kapitāla rezervi lielākie tirgus spēlētāji būs spējīgi investēt pat tad, kad citiem būs jādomā par izmaksu samazinājumiem.