Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

“Mēness aptieka” atbalstīs vietējos medijus, reklāmas izvietošanā ieguldot 100 000 eiro

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Lai atbalstītu vietējos medijus un sniegtu ieguldījumu jaunā koronavīrusa izraisītās slimības COVID-19 izplatības ierobežošanā, “Mēness aptieka” ir uzsākusi informatīvi sociālu akciju “Sargi citus”. Akcijā paredzētais reklāmas budžets 100 000 eiro apmērā tiks investēts vietējos medijos.

Sociālā akcija “Sargi citus” norisināsies līdz 31. maijam. Tās mērķis ir atgādināt iedzīvotājiem, cik svarīgi ir ievērot Veselības ministrijas (VM) noteiktos ierobežojumus vīrusa izplatības mazināšanai, kā arī pateikties visiem tiem iedzīvotājiem, kas šos ierobežojumus un ieteikumus ievēro, piemēram, regulāri mazgājot un dezinficējot rokas, ieturot vismaz divu metru distanci no personām, ar kurām netiek dalīta viena mājsaimniecība, kā arī iespēju robežās paliekot mājās, lai nepieļautu vīrusa izplatības riskus.

“Vīrusa izplatība ir ietekmējusi virkni nozaru, un tieši skarta ir arī mediju joma, kuras lielāko ienākumu pozīciju veido ieņēmumi no reklāmas izvietošanas. Tieši mediju darbam pašlaik ir izšķiroša nozīme, informējot sabiedrību par karantīnas pasākumiem un individuālu rīcību no katra iedzīvotāja puses, lai kopīgi apturētu vīrusa izplatību. Arī “Mēness aptieka” šajā laikā vēlas sniegt ieguldījumu, ar investīcijām reklāmas izvietošanā atbalstot vietējo mediju būtisko darbu, kā arī ar akcijas starpniecību palīdzot nodot sabiedrībai galvenos vēstījumus par piesardzības pasākumiem un paužot arī pateicību ikvienam par atbildīgu rīcību šajā sarežģītajā laika periodā,“ pauž “Mēness aptiekas” pārstāvis, AS “Repharm” ģenerāldirektors Dins Šmits.

Akcijas ietvaros dažādos Latvijas medijos tiks izvietoti izglītojoši materiāli, kā no vīrusa pasargāt sevi un citus. “Mēness aptieka” aicina arī citus uzņēmumus ar COVID-19 izplatību saistītās ārkārtējās situācijas laikā reklāmas izvietot tikai vietējos medijos, šādi paužot atbalstu pašmāju žurnālistiem.

Svarīgākais
Uz augšu