Pirmo reizi Latvijā notiks samits ietekmētāju un zīmolu sadarbībai

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Influenceri jeb ietekmētāji ir ne vien modes tendence un jauniešu sapņu profesija, bet arī strauji augoša mārketinga nozare. Vairāk nekā 60 % eiropiešu apgalvo, ka tiešsaistes influenceri nopietni ietekmē viņu viedokli, un tiek lēsts, ka šogad nozarē būs vismaz sešu miljardu dolāru apgrozījums visā pasaulē. Arī Latvija nav izņēmums – uzņēmumi arvien aktīvāk izmanto šādu sadarbību.

Lai jaunā nozare veiksmīgi attīstītos un nozares spēlētāji noskaidrotu atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem, 15. oktobrī zīmolu pārstāvji, satura veidotāji un ietekmētāji tiksies Ķīpsalā, kur notiks “RIGA COMM”: influenceru mārketinga samits “Kas diktē spēles noteikumus?”.

“RIGA COMM”: influenceru mārketinga samits būs profesionāls, izglītojošs un izklaidējošs pasākums ietekmētāju mārketinga tirgus dalībniekiem par nozares īpatnībām, digitālajiem kanāliem, nodokļiem un godīgu komercpraksi, analīzes rīkiem, līdzšinējo pieredzi un turpmāku sekmīgu sadarbību. Pasākumā tiks gaidīti gan dažāda mēroga un interešu esošie un topošie sociālo tīklu influenceri, satura veidotāji, slavenības un viedokļu ietekmētāji, gan zīmolu vadītāji un mārketinga un komunikācijas aģentūras.

“Influenceru mārketings jau ir noformējies kā industrija, kurā cirkulē liela nauda. Tāpēc mēs redzam šo samitu kā nopietnu un kvalitatīvu platformu, kurā influenceri un zīmolu pārstāvji varēs satikties, dibināt kontaktus, kā arī apspriest konkrētus jautājumus, kas ir svarīgi gan viņiem individuāli, gan industrijai. Katram, kas kaut minimāli ir saistīts ar influenceru mārketingu vai redz savu nākotni saistībā ar to, noteikti ir jāapmeklē šis pasākums,’’ norāda komunikācijas aģentūras “A.W.Olsen & Partners” partnere Olga Kazaka.

Samita izglītojošajā daļā varēs uzzināt par sadarbības juridiskajiem aspektiem un Patērētāju tiesību aizsardzības centra prasībām, katra sociālā tīkla un tā auditorijas specifiku un iesaistīties diskusijās par labo praksi un ētikas apsvērumiem. Vērtīgi būs arī uzzināt, kā komunikācijas speciālisti sadarbībai izvēlas ietekmētājus un ko savukārt ietekmētāji gaida no pasūtītājiem.

Pasākuma dalībnieki tiks iepazīstināti arī ar jaunāko informāciju par situāciju nozarē Latvijā un darba specifiku kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā, kā arī varēs gūt vērtīgas atziņas no līdzšinējiem zīmolu un influenceru sadarbības veiksmes un izgāšanās stāstiem Latvijā un Eiropā.

Savukārt Latvijas influenceru mārketinga zīmolu aktivitāšu zonā drosmīgākie zīmoli atraktīvi iepazīstinās ar savu zīmolu, ļaujot iesaistīties, izmēģināt un piedzīvot.

Īpašā atmosfēra ikvienam samita apmeklētājam ļaus piedzīvot daudz instagrammīgu brīžu. Bet dienas noslēgumā visi pasākuma dalībnieki tiks aicināti uz neformālu tīklošanos.

Izstāžu centrā Ķīpsalā vienlaikus notiks biznesa tehnoloģiju izstāde un konferences “RIGA COMM 2020”. Turklāt influenceru mārketinga samita apmeklētāji gan 15., gan 16. oktobrī varēs to apmeklēt bez papildu maksas.

“RIGA COMM”: influenceru mārketinga samits ir vienreizējs pasākums, ko rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar komunikācijas aģentūru “A.W.Olsen & Partners”.

Pasākuma biļetes iespējams iegādāties internetā. Tuvojoties pasākumam, biļešu cena paaugstināsies.

Svarīgākais
Uz augšu