Mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" ārkārtējās situācijas apstākļos ir izveidojis e-veikalu, lai nodrošinātu pircējiem attālināto iepirkšanos, aģentūru LETA informēja "Citro" pārvaldnieka "Latvian Retail Management" pārstāvji.
Veikalu tīkls "Citro" izveidojis e-veikalu
Patlaban iepirkšanās tiešsaistē vai pirkuma pasūtīšana pa tālruni ir pieejama Ventspils un Rēzeknes novadu iedzīvotājiem, bet pakāpeniski e-veikala pakalpojumus un pasūtījumu izņemšanas punktus plānots attīstīt un piedāvāt arī citos "Citro" zīmola pārstāvētajos novados.
"Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers pastāstīja, ka kompānija spējusi ātri pielāgoties ārkārtējai situācijai un operatīvi nodrošināt pircējiem iespēju pasūtīt produktus pa tālruni un veicot pirkumus tiešsaistē, lai nodrošinātu attālinātās iepirkšanās iespējas.
"Jau pirmajās e-veikala ieviešanas dienās, vērojot iedzīvotāju pieprasījumu, redzam, ka e-veikala izveide ir pareizais attīstības virziens, ko pircēji atzinīgi novērtē. Turpmāk plānojam to pakāpeniski attīstīt, pilnveidojot sortimenta piedāvājumu un ieviešot piegādes iespējas un pasūtījumu izņemšanas punktus arī citos "Citro" zīmola pārstāvētajos novados," teica Kelmers.
"Citro" zīmola e-veikals šobrīd pieejams mājaslapā citro.lv. Attālināti produktu pasūtījumu iespējams pieteikt tiešsaistē, pa tālruni vai e-pastā.
"Firmas.lv" informācija liecina, ka "Latvian Retail Management" reģistrēts 2018.gada decembrī, un tā pamatkapitāls ir 51 000 eiro.
"Latvian Retail Management" apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&CO", kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla "top!" veikalu ķēdes.