Mārketings pret Covid-19 #3: Kā ārkārtas stāvoklis mainījis iedzīvotāju mediju patēriņa ieradumus?

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros “Dentsu Aegis Network Latvija” vadītāja Linda Saulīte un pētījumu speciāliste Karina Koļesņikova iepazīstina ar svaigākajiem datiem - par indikācijām mediju patēriņa un saistītās auditorijas uzvedības izmaiņās.

Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek runāts par to, kā ārkārtas stāvoklis mainījis iedzīvotāju mediju patēriņa ieradumus.

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Svarīgākais
Uz augšu