Kā iepriekš “The Baltic Times” pauduši vairāki finanšu jomas eksperti, e-komercijas jomai Baltijā ir liels izaugsmes potenciāls, tā kā tikai apmēram ceturtā daļa mazo un vidējo uzņēmumu līdz šim piedāvājuši pilnu savu pakalpojumu klāstu arī interneta vidē.
Pandēmijas laikā cilvēki tiešsaistē pērk vairāk – tas ir ērti, ietaupa laiku un pasargā cilvēku no tiešiem kontaktiem ar citiem cilvēkiem. Dažādi e-veikali šobrīd aktīvi savā starpā cīnās par pircējiem, tādējādi tirgū tiek pieejams ne mazums akciju, atlaižu un citu izdevīgu piedāvājumu.
Pirkumiem interneta vidē šobrīd pievērsusies arī tā sabiedrības daļa, kas to līdz šim dažādu iemeslu dēļ to nedarīja. Apgūstot vajadzīgās iemaņas un izbaudot attālināto pirkumu priekšrocības, liela daļa pircēju interneta vidē varētu turpināt iepirkties arī pēc tam, kad ierobežojošie pasākumi būs atcelti, norāda Umanets.
Viņa teikto apstiprina arī starptautiskā DPD piegādes dienesta Igaunijā šī gada sākumā veiktais pētījums. Saskaņā ar aptauju, 76% aktīvo tiešsaistes pircēju, kuri interneta vidē veic vismaz vienu pirkumu mēnesī, pauda, ka pirkumi tiešsaistē palīdz ietaupīt laiku, bet 66% respondentu norādīja, ka pirkumi tiešsaistē palīdz ietaupīt naudu. Pie tam 55% respondentu apgalvo, ka pirkumi tiešsaistē palīdz izvairīties no stresa, kas rodas apmeklējot parastos veikalus.