Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros vides reklāmas kompānijas "JCDecaux" mārketinga vadītāja Elīna Pīka stāsta par situāciju vides reklāmā, kā kompānijas cenšas adaptēties ar piedāvājumiem, sociālajām reklāmām un citām OOH aktualitātēm.
Mārketings pret Covid-19 #4: Uz vides reklāmas stendiem nebūs tukšas plaknes
Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek runāts par to, kā notiek vides reklāmas nozares adaptēšanās jaunajai situācijai.
LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.