Papildus tehniķu uzdevumos ietilpst aizsargaprīkojuma uzstādīšana dzinēju un gaisa kondicionēšanas sistēmu ieplūdes un izplūdes zonām, pito caurulēm (air data smart probes), palīgdzinēja (APU) izplūdes zonai un citās vietās. Šie darbi jāveic, lai dažādās lidmašīnas atvērtajās daļās neiemājo putni un nesakrājas putekļi. Tāpat vairākas lidmašīnas detaļas jāsargā no mitruma, bet interjers – no saules. Ilgas dīkstāves laikā visi galvenie slēdži un vadības ierīces atrodas izslēgtā vai neitrālā stāvoklī. Lidaparāti ir izslēgti un atvienoti no elektriskās strāvas.
Līdzīgi kā cilvēki jūt vajadzību pēc sportiskām aktivitātēm, arī lidmašīnas ilgas dīkstāves periodā ir jāizkustina. Arī par to rūpējas tehniskais personāls, regulāri pārvietojot gaisa kuģus uz priekšu un atpakaļ, un pārliecinoties, ka riteņi veic vismaz piecus apgriezienus ap savu asi. Pārvietošanas nepieciešamas arī, lai izkustinātu eļļu riteņu gultņos un lai riepas nekļūtu ovālas no ilgas stāvēšanas.
Dezinfekcija, lai droši atgrieztos darbā
Lai samazinātu infekciju pārnešanas risku un pasargātu pasažierus un apkalpes locekļus, kopš marta visās "airBaltic" lidmašīnās pēc atgriešanās lidostā “Rīga” tiek veikta dezinfekcija.
Īpaši rūpīgi tiek dezinficētas vairāk lietotās virsmas: krēslu rokturi, atzveltnes, galdiņi, drošības jostas, gaisa un gaismas kontroles paneļi, bagāžas nodalījumi, lidojumu apkalpes izmantotās ierīces, tualetes podi, izlietnes un krāni.
Lai pasargātu mūsu darbiniekus, īpašajos repatriācijas lidojumos, ko šobrīd izpildām, apkalpe un apkopes personāls lieto tādus individuālās aizsardzības līdzekļus kā sejas maskas (FFP3 respiratorus), aizsargbrilles, aizsargtērpus un cimdus.