Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros "Swedbank" mārketinga un pārdošanas vadītāja Sigita Erdmane stāsta par virkni interesantu izaicinājumu šajā laikā.
Mārketings pret Covid-19 #5: Lieliem uzņēmumiem, lielām mārketinga komandām lieli izaicinājumi
Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek runāts, ko darīt, ja pāris dienās kontrolējamo ziņu apjoms pārsniedz 1000 variācijas; kā "neziņa par situāciju rīt" ietekmē komunikācijas kanālu izvēli; kādu mājasdarbu gribētos izpildīt rūpīgāk, ja būtu iespēja laiku pagriezt atpakaļ, kā arī nedaudz tika ieskicēta nākotne mārketingā.
LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.