Viņš aicināja Latvijas uzņēmējus atgādināt par savu preču un pakalpojumu vietējo izcelsmi, "Latvijas Labums" mājaslapā lejupielādējot preču zīmes, emblēmas un plakātus. "Aicinām uz "Latvijas Labuma dienām" no 1.-4.maijam iepirkties kopā Latvijai, lai straujāk valsti atgrieztu uz pozitīvām sliedēm. Esam katrs pats "Latvijas Labums" un atbalstīsim visus šādā veidā," viņš aicināja.
LMT prezidents Juri Binde pievienojās klātesošajiem aicinājumā atbalstīt Latvijas ekonomiku, izvēloties vietējās preces un pakalpojumus. Binde pastāstīja, ka LMT patlaban strādā pie īpašas lietotnes, kas atvieglos fiziskās distancēšanās prasību ievērošanu un ļaus darbu atsākt ne vienam vien uzņēmējam.
"Madara Cosmetics" vadītāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere apliecināja, ka viņas vadītais uzņēmums jau līdz šim spēcīgi jutis Latvijas patērētāju atbalstu un lojalitāti vietējai produkcijai, kas "Madara Cosmetics" ļāvis saglabāt pieaugumu līdzšinējā tempā - +25% šā gada pirmajā ceturksnī. Tas ļāvis uzņēmumam šajā laikā ražot produktus patērētāju drošībai - dezinfekcijas līdzekļus, ko bez maksas piegādāt valsts iestādēm, piemēram, slimnīcām un policijai.
"Ikdienā, izdarot savu izvēli par labu pašmāju ražojumiem, ikviens nopirktais produkts nodrošina darbu cilvēkiem. Ja šie produkti 100% ražoti Latvijā, tie ir pašu cilvēki - piegādātāji, darbinieki, kam maksājam," sacīja Tisenkopfa-Iltnere, atgādinot, ka spēcīgs mājas tirgus ir tāds kā dubultatbalsts ražotājam, atspēriena platforma ražotājam vai pakalpojumu sniedzējam iziešanai eksportā.
"Madara Cosmetics" vadītāja pauda pārliecību, ka krīze ir arī ļoti liela iespēja, jo pasaule tās ietekmē strauji mainās, cilvēku uzvedība un paradumi kļūst citi. "Aicinātu uzņēmējus mēģināt saglabāt darbību, bet domāt nevis tādā iekūņošanās, ieziemošanas virzienā, bet izprast un paredzēt pasaulē noteikušos procesus. (..) Aicinātu Latvijas uzņēmējus būt vieniem no pirmajiem, kas piedāvā jaunus, inovatīvus, jaunajai pasaulei derīgus un globālus risinājumus," viņa sacīja.