Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros “OMD Latvia” komunikācijas stratēģe Tija Ezeriņa atklāj - kas ir kopīgs “Kellogg’s”, “PizzaHut” un “Amazon” un ko iedzīvotāji gaida no uzņēmumiem šajos juku laikos.
Mārketings pret Covid-19 #7: ko iedzīvotāji gaida no uzņēmumiem šajos juku laikos?
Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek spriests par to, pēc kādiem principiem uzņēmumiem šobrīd vieglāk plānot savu komunikāciju un ko no tiem gaida cilvēki, atbilstoši svaigiem vietējās auditorijas izpētes datiem.
LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.