Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros Kristaps Kalniņš no “Inspired” grupas aģentūras FRANK runās par visu, kas saistīts ar vārdu "digitāls". Patērētāju digitālo ieradumu maiņa, mārketinga digitālās disciplīnas, e-komercija - tie būs daži no pieturas punktiem.
Mārketings pret Covid-19 #9: Kāpēc nevajadzētu būvēt savu e-veikalu par €777?
Māra Nagļa vadītajā sarunā varēs dzirdēt, kāpēc digitālajā patēriņā varētu vērot nelielu stagnāciju uzreiz pēc ierobežojumu atcelšanas un kāpēc nevajadzētu būvēt savu e-veikalu par 777 eiro, kā arī svarīgākos jautājumus, kurus sev būtu jāuzdod katram neliela biznesa īpašniekiem pirms mešanās e-komercijas okeānā.
LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.