Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

NEPLP piešķir 100 000 eiro Covid-19 krīzes pārvarēšanai sešām redakcijām astoņu satura projektu veidošanai

NEPLP logotips.
NEPLP logotips. Foto: LETA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) sešiem plašsaziņas līdzekļiem astoņu satura projektu veidošanai piešķīrusi 100 000 eiro Covid-19 krīzes pārvarēšanai.

Kā aģentūru LETA informēja padomē, ir noslēdzies NEPLP izsludinātais konkurss par sabiedriski nozīmīga satura veidošanu, informējot, izglītojot un izklaidējot komerciālajās televīzijās. Līdz ar šo, ceturto konkursu, noslēdzies nozīmīgs posms valsts atbalsta sniegšanā medijiem vietējā satura veidošanai, uzsvēra padomē.

Konkursa finansējums ir 100 000 eiro, un tas veido daļu no viena miljona eiro, kas piešķirts NEPLP sabiedriskā pasūtījuma īstenošanai komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, lai pārvarētu Covid-19 krīzes rezultātā radušās grūtības.

Arī šajā konkursā bija liela mediju interese, dalībai kopumā pieteikti 15 projekti par 301 000 eiro.

Konkursa rezultātā finansējums piešķirts sešiem medijiem astoņu satura projektu veidošanai: SIA "4.vara" kanālā "Sportacentrs.com" veidotājiem raidījumiem "Futbolbumbas" (29 997 eiro) un "eXi ciemos" (15 003 eiro), SIA "Valmieras TV" kanāla "Re:TV" raidījumiem "Tā dzīvojam" (5309,94 eiro) un "Mājā un sētā" (5309,94 eiro), SIA "All Media" kanālā "TV3" veidotajam radījumam "Bez Tabu" (16 058,95 eiro), SIA "Vidzemes televīzija" raidījumam "Ģimenes sarunas" (13 010,47 eiro), AS "TV Latvija" kanāla "TV24" raidījumam "Mana balss"veidošanai (9153,51 eiro) un SIA "Dautkom" raidījumam "Vide mums līdzās" (6157,19 eiro).

NEPLP padomes locekle Ieva Kalderauska pauda, ka konkursā atbalstīti gan esoši, skatītāju jau iemīļoti raidījumi, gan jauna satura projekti, kas varētu tikt turpināti arī noslēdzoties valsts finansējumam.

"Sniegtais atbalsts dod iespēju ne vien sabiedrībai saņemt daudzpusīgu, uz ilgtspēju vērstu informāciju, bet arī vienlaikus veicinās kvalitatīvas žurnālistikas pastāvēšanu, stiprinot arī satura radītāju sociālās garantijas," akcentēja Kalderauska.

Kopumā četros konkursos nacionālajiem, reģionālajiem un vietējiem komerciālajām medijiem atbalsts sniegts deviņām televīzijām un 12 radiostacijām.

Svarīgākais
Uz augšu