Savukārt, atbildot uz konferences galveno jautājumu – skolotājs ir misija vai darbs, Ieva Margeviča-Grinberga, Latvijas Universitātes jaunās studiju programmas „Skolotājs” direktore, rezumē, ka skolotājs ir gan misija, gan darbs: „Tas jāveic ar mirdzošām acīm un motivāciju, vēlmi pilnveidoties, bet nedrīkst aizmirst arī par sevi, savām interesēm un atpūtu. Labākie ir tie skolotāji, kas to ir iemācījušies sabalansēt un ik dienu ierodas skolā ar smaidu un misijas apziņu.”
Konferences diskusijas bija īpaši veltītas dažādiem jomu speciālistiem, kuri apsver iespēju kļūt par skolotāju, piesakoties projektā „Mācītspēks”. Līdz šim interesi par projektu „Mācītspēks” izrādījuši 1540 cilvēki, savukārt atlasi uzsākuši jau 384 projekta kandidāti. Pieteikšanās jauno skolotāju izglītības projektam „Mācītspēks” turpinās līdz 18. maijam vietnē www.macitspeks.lv.
„Skolotāja darbs dod momentānu atgriezenisko saiti. Tas, ko skolēni iemācās un kā skatās uz pasauli, ir atkarīgs no tevis, tavām zināšanām un spējas pielāgot mācību pieeju, lai gūtu rezultātus ar katru klasi un skolēnu,” savā skolotāja pieredzē dalās Kārlis Kravis, „Iespējamās misijas” direktors, iedrošinot dažādu jomu speciālistus pieteikties projektā „Mācītspēks”, lai atklātu savu potenciālu mācot un mācoties.
Jauno skolotāju izglītības projekta „Mācītspēks” mērķis ir spējīgu un motivētu dažādu jomu profesionāļu piesaiste skolotāja darbam, nodrošinot nepieciešamo izglītību un praktiskās mācības. Projekta „Mācītspēks” ietvaros 100 atlasītiem kandidātiem tiks sniegta iespēja viena studiju gada laikā iegūt pedagoga kvalifikāciju un otra gada laikā turpināt profesionāli pilnveidoties, lai kļūtu par skolotāju kādā no Latvijas skolām.